طرح ضیافت مهر همزمان با شروع ماه مبارک رمضان توسط بهزیستی و با همکاری خیرین ، دستگاههای دولتی ، بخش خصوصی و جوامع تخصصی در سراسر استان کرمان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان : دکتر رضا عباسی مدیرکل و رئیس ستاد ضیافت مهر بهزیستی با بیان مطلب فوق گفت :طرح ضیافت مهر همه ساله در ماه مبارک رمضان در سطح مراکز و مجتمع های نگهداری بهزیستی با هدف حضور آحاد مردم، افراد حقیقی و حقوقی در مراکز بهزیستی ، دیدار با مددجویان ، آشنایی هر چه بیشتر با فعالیتهای بهزیستی و جلب کمکهای ایشان و فراهم نمودن فضای معنوی و صمیمی در مراکز بهزیستی اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی کرمان افزود : با برنامه ریزی و پشتیبانی صورت گرفته از طرح ضیافت مهر 90 توسط استانداری کرمان ، برگزاری برنامه های بازدید و افطاری ویژه خیرین و نیکوکاران ، اصناف و بازاریان ، صاحبان صنایع ، مدیران دستگاههای دولتی و خصوصی، جوامع پزشکان و مهندسان و… تدارک دیده شده که در هر برنامه علاوه بر بازدید این گروهها از مجموعه های تحت مدیریت و نظارت بهزیستی در سطح استان بویژه شهر کرمان و آشنایی با وضعیت  مددجویان و خدمات درحال ارائه به آنان ، در فضایی معنوی و صمیمی بازدید کنندگان افطار را در کنار فرزندان بهزیستی خواهند بود.
دکتر عباسی خاطر نشان کرد : درصورت تمایل خیرین و مدیران برای حضور در منازل مددجویان جهت سرکشی و احوالپرسی از ایشان و رفع پاره ای از مشکلات آنان ، آمادگی لازم در این خصوص وجود دارد.
وی افزود : علاوه بر مکاتبات ، هماهنگیها و دعوتهای صورت گرفته از سوی بهزیستی با مجموعه های دولتی و خصوصی کرمان و خیرین ، علاقمندان به شرکت دراین طرح می توانند با انجام هماهنگی با معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی کرمان یا تماس با شماره 2132714 هماهنگی لازم را انجام دهند .