تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیر عامل شرکت فریکو
رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیر عامل شرکت فریکو سیرجان (تولید انواع روغنهای خوراکی مایع نینا) تقدیر کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهدا لوح تقدیر و تندیس از مدیر عامل شرکت فریکو سیرجان ،بواسطه ایجاد اشتغال برای 11 مددجوی ناشنوای شهرستان سیرجان تقدیر کرد .
گفتنی است شرکت فریکوی سیرجان تاکنون ارتباط نزدیکی با بهزیستی داشته و توانسته در راستای کمک به مددجویان بهزیستی اقدامات موثری انجام دهد.
برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل بازنشسته بهزیستی  شهرستان رفسنجان
همزمان با فرا رسیدن ماه اسفند ، ماه پایانی سال طی مراسمی  رئیس اداره بهزیستی رفسنجان  از پرسنل بازنشسته این شهرستان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این مراسم به منظور تقدیر از پرسنل بازنشسته شهرستان رفسنجان که دوران خدمت خود را در بهزیستی برای کمک به مددجویان بهزیستی سپری نمودند، برگزار شد.
گفتنی است در این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از پرسنل بازنشسته رفسنجان تقدیر شد.
برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی در شهرستان راور
جلسه کمیته مناسب سازی به منظور ساماندهی حفاریهای سطح شهر راور با حضور مسئولین محلی شهرستان راور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان راور به منظور رسیدگی به اقدامات انجام شده و در دستور کار در راستای اجرای ماده 2 قانون جامع حمایت از معلولین برگزار شد.
دراین جلسه بررسیهای لازم جهت دسترسی آسان معلولین به اماکن عمومی صورت گرفت و مقرر شد نسبت به حفاریهای انجام شده در سطح شهر و مناسب سازی شدن این  مکانها جهت  تردد معلولین اقدام فوری صورت گیرد.
پرداخت 300 میلیون ریال وام خود اشتغالی به 30 مددجوی بهزیستی سیرجان
مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به 30 مددجوی سیرجانی پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان سیرجانی و حل معضل بیکاری 30 نفر از مددجویان بهزیستی سیرجان موفق به دریافت تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ 300 میلیون ریال شدند .
گفتنی است هر سال از محلهایی چون منابع داخلی بانک ،صندوق مهر امام رضا (ع) استخدام 3 درصد معلولین ،اشتغال از طریق سرمایه کار بلا عوض ،تسهیلات قرض الحسنه ای ،دفتر کاریابی ،آموزشهای  فنی و حرفه ای ،مشاغل خانگی و بنگاههای زود بازده زمینه اشتغال  مددجویان بهزیستی  فراهم می شود .
برگزار ی دوره آموزشی «کودک سالم» در کهنوج
دوره آموزش زندگی خانواده با موضوع «کودک سالم »در شهرستان کهنوج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در این دوره آموزشی که با حضور والدین کودکان مهد های کودک و مدرسی دکتر مجتبی شجاعی  برگزار شد ، اوصول اصلی تربیت صحیح کودکان مورد بحث و آموزش قرار گرفت .
کاشت 200 اصله درخت توسط پرسنل بهزیستی سیرجان در روز درختکاری
به مناسبت فرا رسیدن روز درختکاری 200 اصله درخت توسط پرسنل بهزیستی سیرجان کاشته شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،پرسنل بهزیستی در سراسر استان در یک اقدام ارزشمند و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری اقدام به کاشت درخت در نقاط مختلف استان نمودند .