تجلیل از برترین مراکز خدمات بهزیستی در بهزیستی شهرستان کرمان
به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز مددکار، بهزیستی شهرستان کرمان از مراکز خدمات بهزیستی برتر تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در مراسمی که بدین منظور برگزار شد ، به ده تن از روسا و مددکاران مراکز خدمات بهزیستی شهر کرمان که نحوه خدمات رسانی به مددجویان در این مراکز بر اساس معیازهای سنجش ، بهتر ارزیابی شده بود ، با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی سیرجان
دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور پرسنل بهزیستی سیرجان ،مدیران و مددکاران مراکز و مجتمع های دولتی و خصوصی تحت مدیریت و نظارت بهزیستی در این شهرستان ، در محل اداره بهزیستی شهرستان سیرجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح علمی پرسنل از راههای پیشگیری و آشنایی با مواد اعتیاد آور و چگونگی برخورد با فرزندان در راستای پیشگیری ازاعتیاد برگزار شد.
برگزاری کمیته مناسب سازی اماکن عمومی در شهرستانهای سیرجان و راور
جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در شهرستانهای سیرجان و راور  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،این کمیته ها به منظور بررسی وضعیت مناسب سازی اماکن عمومی وارایه گزارش از روند مناسب سازی پروژه های عمرانی –عمومی در حال احداث در این دو  شهرستان برگزار شد.
برپایه این خبر پس از استماع گزارشات رسیده و  بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی روند مناسب سازی پروژه های در حال اجرا مقرر شد ،روند نظارت بر اجرای صحیح مناسب سازی پروژه های در حال احداث در این دو شهرستان باشدت بیشتر از سوی بهزیستی و تیم بازرسی کیمته مذکور صورت گیرد.
بازدید فرماندار زرند از مرکز DIC این شهرستان
فرماندار شهرستان زرند به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند از مرکزDIC  زرند بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در این بازدید محمودی نسب رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند به تشریح اقدامات و فعالیتهای مرکز DIC پرداخت و فرماندار زرند و هیئت همراه را از روند خدمات رسانی این مرکز به مراجعین آشنا نمود .
برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از بروز معلولیت در بهزیستی رفسنجان
دوره آموزشی پیشگیری از بروز معولیتها ویژه پرسنل در بهزیستی شهرستان رفسنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این دوره آموزشی که به مدرسی آقای دکتر شجاعی برگزار شد به بیان راهها و نکات لازم در پیشگیری از بروز معلولیتها پرداخت و با تأکید بر تشویق خانواده ها بویژه زوجهای جوان با انجام مشاوره و مایشات ژنتیک به سوالات حاضرین پاسخ داد .