برگزاری همایش فرزند پروری درشهرستان رفسنجان
همایش فرزند پروری با هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان و انجمن میراب در رفسنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، این همایش به منظور ارتقاء دانش والدین در زمینه تربیت فرزندان و با حضور جمع کثیری از خانواده های سیرجانی برگزار شد.

در این همایش یک روزه ،خانواده های شرکت کننده با  استفاده از مباحث علمی و تجربیات مدرس همایش به بررسی مشکلات و مسایل تربیتی فرزندان خود پرداختند و برگزاری چنین برنامه های را در تربیت فرزندان خود موثر نمودند.
برگزاری نشست شناسایی نقاط پر آسیب اجتماعی در شهرستان زرند
نشست بررسی نقاط پر آسیب در شهرستان زرند با حضور مدیران مراکز پیشگیری ،اورژانس اجتماعی ، فرماندار ، بخشدار و شهردار شهرستان زرند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، دراین نشست کارشناسان و مدیران مراکز پیشگیری بهزیستی شهرستان زرند به بیان مسایل و مشکلات اجتماعی موجود در شهر پرداختند و با توجه به نقطه نظرات مسئولین محلی مقرر شد تا با برنامه ریزی صحیح و مدون اقدامات لازم فرهنگی و اجتماعی را در خصوص شناسایی و  کاهش آسیب و معضلات اجتماعی نقاط پر آسیب زای شهرستان انجام دهند.
برگزاری دوره آموزشی شناخت مواد مخدر در بهزیستی  شهرستان رابر
دوره آموزشی شناخت مواد مخدر و بررسی مضرات آن در شهرستان رابر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان،دوره آموزشی شناخت مواد اعتیاد آور ،مضرات و راههای جلوگیری از شیوع آن ، با حضور جمع کثیری از اهالی این شهرستا ن در محل اداره بهزیستی رابر برگزار شد.
گفتنی است در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان  پکیج آموزشی حاوی اطلاعاتی در خصوص مواد اعتیاد آور و راههای مقابل با ارایه شد .
برگزاری نشست مشترک روسای ادارات بهزیستی و امور مالیاتی شهرستان رفسنجان
نشست مشترک روسای ادارات بهزیستی و امور مالیاتی شهرستان رفسنجان به منظور ارایه راهکارهای اجرایی ماده  14قانون جامع حمات از معلولین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این نشست روسای  ادارات بهزیستی و امور مالیاتی به بررسی راههکارهای قانونی اجرای قانون حمایت از معلولین پرداختند و مقرر شد در این راستا از هر توان و اقدام قانونی برای حمایت از معلولین شهرستان صورت گیرید.
تجلیل بهزیستی از جانبازان مسئول در شهرستان سیرجان
رئیس اداره بهزیستی سیرجان به مناسبت روز جانباز از جمعی از مسئولین جانباز شهرستان سیرجان تجلیل کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده تیپ پیادهصاحب الزمان شهرستان سیرجان با اهدا لوح تجلیل کرد.
وی همچنین با توجه به هفته قوه قضاییه از رئیس دادگستری شهرستان سیرجان نیز تجلیل نمود.
اهدا جهیزیه به چهار مددجوی رفسنجانی
با همراهی تعدادی از خیرین شهرستان رفسنجان جهیزیه 4 مددجوی رفسنجانی تأمین و زندگی مشترکشان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزییستی استان کرمان ،به مناسبت اعیاد شعبانیه و با پیگیری بهزیستی شهرستان رفسنجان جهیزیه 4 مددجوی تحت حمایت این اداره تأمین و زندگی مشترکشان آغاز شد.

 

انعقاد تفاهم نامه فی مابین بهزیستی راور و بسیج سازندگی
بهزیستی شهرستان راور  به منظو اجرای طرح CBR (شناسایی معلولین ) با بسیج سازندگی این شهرستان تفاهم نامه ای منعقد نمود.
به گزاش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،اداره بهزیستی شهرستان راور به منظور اجرای طرح CBR با بیسج سازندگی تفاهم نامه ای امضا نمود که بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا20 نفر از دانشجویان بسیجی آموزشها لازم را از طریق بهزیستی فرا گیرند تا در اجرای طرح CBR به معلولین ساکن در روستاهای بخش مرکزی و خانواده هایشان خدمات آموزشی ارایه نمایند.