اداره کل بهزیستی استان کرمان در قالب دو غرفه با حضوری پررنگ به ارائه خدمات تخصصی مددکاری و مشاوره ای در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان پرداخته است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، محمود حدادیان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی با بیان مطلب فوق گفت : با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان برپایی نمایشگاه ، بهزیستی کرمان با در اختیار گرفتن دو غرفه و استقرار تیم سیار اورژانس اجتماعی 123 و مددکاران و مشاوران اجتماعی زمینه پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مشاوره ای مراجعین و بازدید کنندگان از نمایشگاه را فراهم نموده است .

وی افزود: در غرفه ای دیگر نیز با فراهم نمودن ابزار و امکانات لازم ، فضایی شاد و مفرح را برای استفاده کودکانی که به همراه والدین خود در نمایشگاه حضور دارند را از امکانات بازی ، انجام نقاشی ، کاردستی ، شعر خوانی و… فراهم کرده ایم .
حدادیان در ادامه یاد آور شد ، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی مشاوره ای و مددکاری تیم سیار و ثابت مستقر در نمایشگاه به مراجعین و بازدید کنندگان ، تیم مذکور دراین ایام درصورت اعلام مواردی از سوی مرکز پیام اورژانس اجتماعی بهزیستی ، خدمات قابل ارائه خود را به ساکنین محدوده نمایشگاه نیز بصورت ویژه ارائه خواهد نمود.
برپایه این خبر تیم سیار و ثابت اورژانس اجتماعی بهزیستی با استقرار در غرفه شماره 15 و غرفه بهزیستی ویژه کودکان نیز در غرفه شماره 5 هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان از تاریخ 14تا 20 آبانماه همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 20 آماده ارائه خدمات خود به بازدید کنندگان محترم میباشد.