اداره بهزیستی شهرستان رابر طی مراسم رسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، امام جمعه ، فرماندار و اعضاء شورای اداری شهرستان رابر افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی در مراسم افتتاح این اداره طی سخنانی با تشریح وظایف و ماموریتهای بهزیستی گفت : با راه اندازی و شروع فعالیت اداره بهزیستی شهرستان رابر و شکل گیری ساختار اداری آن از این پس شاهد سرعت بیشتر در خدمت رسانی به جامعه بهزیستی دراین منطقه خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی از نگاه ویژه سازمان بهزیستی به رابر خبر داد و افزود: با هدف فراهم نمودن شرایط مناسب جهت حضور فعالانه بهزیستی در شهرستان ،  آماده ایم تا با همکاری مسئولان محلی و دانش آموختگان رابری ، از طریق صدور مجوزهای لازم ، فعالیتهای تخصصی بهزیستی را با کمک بخش خصوصی ارائه نمائیم .
وی آمادگی بهزیستی را برای صدور مجوز تاسیس مهدکودک شهری و روستا مهد ، صدور مجوز راه اندازی مرکز سرپایی درمان اعتیاد ، صدور مجوز مرکز مشاوره ژنتیک ، ایجاد و گسترش گروههای همیار زنان سرپرست خانوار ، گسترش خدمات و پوشش کامل صدای مشاور 148 ، گسترش طرحهای پیشگیرانه بهزیستی مانند طرح C.B.R ، تنبلی چشم و غربالگری شنوایی در منطقه و… را از جمله فعالیتهای جدید بهزیستی در شهرستان رابر بیان کرد.

دکتر عباسی درادامه سخنان خود خطاب به رئیس اداره بهزیستی رابر و اعضاء شورای اداری شهرستان گفت : همه ما بعنوان خادمان مردم و کارگزاران نظام باید گفتار و کردارمان با هم یکی باشد و همانند مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت به نظام ، انقلاب ومردم کنیم .
مدیرکل بهزیستی ادامه داد : می توان در حرف خود را خادم مردم معرفی کرد ولی در عمل با رفتارمان خلاف آن عمل نمائیم ، که این نیز دیری نخواهد ماند و مردم متوجه تزویرها خواهند شد.
وی با ذکر خاطره ای از توجه ویژه ریاست محترم جمهور به خواست مردم افزود: وقتی رئیس جمهور محترم اینگونه به مردم و خواسته های آنان توجه می کند ما بعنوان مدیران استانی و شهرستانی تکلیفمان برای خدمت به
خلق الله روشن است .

دکتر عباسی ، ولایت مداری  و تبعیت از رهبری معظم انقلاب را از شاخص های بارز مردم شهید پرور رابر دانست و گفت : مادامی که مردم انقلابی و ولایت مدار در صحنه  حاضر باشند و در دفاع از ارزشها همچنان محکم نشان دهند دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی هرگز به آرزوهای پلیدشان نخواهند رسید.درادامه این مراسم امام جمعه و فرماندار رابر نیز طی سخنانیبا قدردانی از تلاش سازمان بهزیستی جهت راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان رابر ابراز امیدواری کردند تا با آغاز فعالیت بهزیستی در رابر شاهد تحولات خوبی در عرصه رفاه اجتماعی مردم باشیم .
دکتر علیرضا مرادی فرماندار رابر گفت : با روحیه نشاط و خدمت گزاری که در دکتر عباسی مدیرکل ولایت مدار و اصولگرای بهزیستی استان سراغ دارم ، مطمئن هستم که ایشان با نگاه و توجه ویژه به منطقه رابر تحولات خوبی را در دیار شهیدان ایجاد خواهند کرد.
درادامه این مراسم پس از قرائت حکم خانم شهربانو مهدی پور  ، وی از سوی مدیرکل بهزیستی بعنوان اولین رئیس اداره بهزیستی شهرستان رابر منصوب شد.
شایان ذکر است : پس از این مراسم اداره بهزیستی شهرستان رابر رسماً افتتاح و فعالیت خود را دریک ساختمان استیجاری و با استفاده از 5 نفر نیروی کارشناس آغاز نموده است.