مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه جانشین حراست از مجتمع های بهزیستی در شهرهای راین و ماهان بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان  در راستای رسیدگی و سرکشی از مجتمع های بهزیستی به شهرهای ماهان و راین سفر کرد .
در این بازدید که صبح روز جمعه برگزار شد دکتر عباسی از نزدیک با مسئولین مجتمع های بهزیستی راین و ماهان دیدار و گفتگو کرد و در ملاقات عمومی که در محل مجتمع برگزار شد به درخواستهای مددجویان پاسخ گفت . وی همچنین ضمن بررسی مشکلات و درخواستهای آنان قول مساعد داد در راستای خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی و فراهم نمودن امکانات و شرایط لازم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

دکتر عباسی پس از بازدید مجتمع ها ضمن حضور در خانه مددجویان که با تعجب و حیرت آنان همراه بود از نزدیک به درد دلهای آنان گوش فرا داد.
در این دیدار مددجویان ضمن ابراز خرسندی از اینکه زمانی فرا رسید تا مدیر کل بهزیستی به دیدارشان بیاید و نه اینکه آنان در جستجوی مدیر باشند به بیان مشکلات و کمبودهای خود پرداختند که در نهایت دکتر عباسی اظهار داشت در جهت رفاه حال مددجویان تمام اهتمام خود را بکار خواهد گرفت .
گفتنی است مدیر کل بهزیستی استان کرمان پس از حضور در نماز جمعه شهر راین و ایراد سخن در خطبه های نماز جمعه و بازدید از پروژه های عمرانی مسکن مددجویان  شهر راین ،  طی جلسه ای با حضور امام جمعه ، بخشدار و جمعی از مسئولین شهر راین به بررسی مسایل مربوط به بهزیستی در این شهر پرداخت .
در این جلسه مسئولین راین ضمن قدردانی از اقدامات بهزیستی ،خدمات ارایه شده از سوی بهزیستی به مددجویان را خوب ارزیابی نمودند و مقرر شد تا با همکاری مسئولین  محلی و مسئولین بهزیستی اقدامات موثری ویژه مددجویان این شهر صورت گیرد.
شایان ذکر است این بازدید  از صبح روز گذشته (جمعه ) از شهر راین آغاز و با بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی ،پروژه های مسکن مددجویان و بازدید مددجویان شهر ماهان خاتمه یافت