محمود حدادیان معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان بهزیستی استان کرمان به منظور رسیدگی به وضعیت ادارات بهزیستی شهرستانهای فهرج و بم به این شهرستانها سفر کرد .
به گزارش روابط عمومی  سازمان بهزیستی استان کرمان در این بازدید محمود حدادیان پس از بررسی وضعیت ادارات بم و فهرج در نشستی با مسئولین محلی  بهزیستی به  شناسایی مشکلات این دو شهرستان پرداخت.وی همچنین در نشستی با کارکنان بهزیستی بم و فهرج  در پاسخ درخواستهای پرسنل برای حمایت بیشتر بهزیستی استان از شهرستانها در جهات خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف گفت :

تمام تلاش مدیران بهزیستی استان برآن است تا با جذب اعتبارات بیشتر و تأمین امکانات مورد نیاز ادارات شهرستانی و نیروی انسانی فضای لازم را برای خدمت رسانی مطلوب تر فراهم نماییم .
یاد آور می شود در این بازدید یک روزه طی جلسه ای با حضور فرماندار فهرج و معاون پشتیبانی بهزیستی استان پیرامون نحوه فعالیت بخش خصوصی در راستای مأموریتهای بهزیستی در شهرستان فهرج ،راه اندازی مراکز مورد نیاز و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت .
گفتنی است معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان بهزیستی از پروژه های عمرانی و منازل مسکونی در حال ساخت مددجویان بهزیستی آن شهرستانها نیز بازدید کرد .