طی مراسمی با حضور دکتر عباسی رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی استان کرمان،اساتید و دانشجویان جشن اولین گروه از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی  این مرکز و  تجلیل از اساتید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی و کاربردی علوم بهزیستی ،طی مراسمی که به مناسبت روز معلم و برپایی جشن فارغ التحصیلی ویژه  اولین گروه از دانشجویان مقطع کارشناسی این مرکز برگزار شد ، از اساتید با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم دکتر عباسی با  اشاره به جایگاه رفیع معلمی در دین اسلام گفت: آموزش علم و گسترش دانش شغل انبیاء است که باید برای این گروه از جامعه ارزش زیادی قائل شد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت این روز تنها به منزله یاد آوری زحمات کسانی است که معلمی را پیشه خود قرار داده اند، افزود : آنچه که اساتید و بزرگان علم انجام می دهند پاداشی اخروی در نزد خداوند دارد که نمی توان ارزشش را با مادیات این دنیا مقایسه کرد.

وی خطاب به اولین گروه از دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی این مرکز علمی و کاربردی گفت : برای رسیدن به مراتب مختلف علم و آموختن دانش باید از کودکی تا پیری وتا دم مرگ تلاش کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با توسعه مرکز علمی و کاربردی بهزیستی رشته های دیگر به همراه مقاطع بالاتر در این مرکز راه اندازی شود.

گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود .