به منظور تعامل بیشتر سازمان بهزیستی و شهرداری جلسه هم اندیشی  با حضور دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی و مهندس سیف الهی شهردار کرمان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان در این جلسه دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی با تأکید بر همکاری بیشتر فی مابین بهزیستی و شهرداری گفت : بهزیستی به منظور ارایه خدمات به مددجویان نیاز به همراهی و همکاری نهادهای دیگری چون شهرداری دارد .

 

 

وی افزود : نقش شهرداری در ایجاد فضاهای شهری مناسب برای مددجویان معلول بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد .

دکتر عباسی با اشاره به فعالیتها و اقدامات چشمگیر شهرداری برای رفاه حال شهروندان در سطح شهر از شهردار خواست تا با توجه به بحث مناسب سازی ، نظارت بر و ساخت و سازها به منظور اجرای قانون جامع حمایت از معلولین بیشتر صورت گیرد .
وی همچنین با توجه به نیاز معلولین به وجود اتوبوس مناسب سازی شده برای عبور و مرور در سطح شهر از شهردار  تقاضا کرد تا در اولین فرصت با اضافه شدن اتوبوس مناسب سازی شده در مسیر  میدان شهدا تا فرودگاه مشکل آمد و رفت مددجویان معلول حل شود.
مدیر کل بهزیستی پیشنهاد داد تا رابطی از سوی بهزیستی و شهرداری به منظور تعامل و ارتباط بیشتر این دو نهاد معرفی شود تا از این طریق مسایل مربوطه مورد پیگیری ،راحتر دنبال شود .
گفتنی است شهردار کرمان نیز در این جلسه به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته برای شهروندان معلول پرداخت و قول مساعد داد تا به منظور رفاه حال معلولین در  اجرای قانون مناسب سازی و مسایل دیگر بیشتر از گذشته تلاش کنند .