دوره کشوری  آموزش آشنایی با نظام حقوق و دستمزدها ویژه کارشناسان بودجه بهزیستی کل کشور صبح امروز با حضور دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان در کرمان آغاز بکار کرد .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دکتر عباسی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) ،  محکوم نمودن اقدام غیر انسانی منافقین در چابهار  و
هتک حرمت آشوبگران به تاسوعا و عاشورای حسینی در سال 88 به اهمیت برگزار ی این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت : کا ر واحد بودجه کاری دشوار و خطیر است که نیازمند احاطه کامل و  تسلط در این حوزه کاری می باشد.
وی افزود : کارشناسان بودجه می بایست بر زوایای پیدا و پنهان فعالیت های بهزیستی مسلط باشند تا در پیشبرد اهداف سازمان اقدام کنند .
مدیر کل بهزیستی استان کرمان برگزاری این دوره ها را در ارایه خدمات بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف سازمان  بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد تا شرکت کنندگان حاضر در این دوره آموزشی نهایت استفاده را ببرند.
گفتنی است این دوره آموزشی 4روزه با طرح مباحثی چون آشنایی با قانون خدمات کشوری مربوط به حقوق و دستمزد ،آشنایی با نحوه کنترل دستمزد کارکنان در سیستم دولتی ،آشنایی با لیست حقوق ،دستمزد و سند حسابداری با توجه به لیست حقوق ،آشنایی با سیستم حضور و غیاب کارکنان و نحوه ارتباط آن با سیستم حقوق و دستمزد ،آشنایی با نحوه محاسبه حقو ق و تهیه فیش حقوقی آشنا می شوند.