به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ،حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه موقت رفسنجان در نهمین جلسه از سلسله جلسات عقیدتی سازمان بهزیستی که  با حضور مدیران ارشد و تمامی پرسنل  در محل سالن اجتماعات با موضوع لزوم داشتن بصیرت و پرهیز از نفاق برگزار شد،گفت : نفاق در واقع مخالفت و دوگانگی ظاهری و باطنی است که در انسانها بروز می کند .
وی با اشاره به احادیثی  از ائمه اطهار در خصوص دوری از نفاق اظهار داشت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدن به پستهای مدیریتی با تکیه بر  دورویی و نفاق هیچ  معنا و مفهومی ندارد .
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اکنون نفاق  درونی در حال ضربه زدن به کشور می باشد ،افزود : اتفاقات پس از انتخابات نشان داد که نفاق درونی در حال ضربه زدن به کشور است که به حول و قوه الهی و با تدبیر مقام معظم رهبری کنترل شد.
وی سهل انگاری در امور و ترس را از خصلتهایی دانست که فرد را به سمت نفاق و درویی سوق می دهد .
حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه به اهمیت  داشتن بصیرت در جامعه اشاره کرد و گفت : بصیرت نیروی قلبی است که در قرآن ،احادیث و روایات بدان بسیار سفارش شده است .
وی با استناد به احادیث و روایات متعدد از ائمه اطهار خاطر نشان کرد :کسی که چشم ظاهری سر را نداشته باشد بهتر از آن است که بصیرت درونی نداشته باشد.
امام جمعه رفسنجان یکی از مهمترین پایه های تربیت در جامعه را بصیرت برشمرد و افزود: با توجه به اینکه از صفات برجسته حق تعالی بصیرت است و انبیاء و اولیاء نیز از بصیرت برخوردار بودند، می بایست تربیت بصیرت در بین خانواده و جامعه گسترش یابد.
وی همچنین در ادامه به نقش مهم بهزیستی در کاهش محرومیتها در جامعه اشاره کرد و گفت : بهزیستی نهادی است که در آن تمام توان و تلاش کارکنان بر پایه کاهش محرومیتها و دستگیری از نیازمندان است .
وی با بیان اینکه فعالیت در بهزیستی رضایت خداوند را بدنبال دارد افزود : کارکنان بهزیستی با اقدامات انسان دوستانه خود باقیات و صالحات را برای خود به ارمغان می آورند .
گفتنی است در ابتدای این نشست دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی بر لزوم تداوم این گونه نشستهای عقیدتی فرهنگی با هدف ارتقا سطح آگاهی پرسنل و به روز نمودن داشته هایشان تأکید کرد.
وی پرداختن به اینگونه مسایل را در کنار انجام وظایف اداری از ضروریاتی دانست که هر مدیر باید به آن توجه کند .