سامانه اینترنتی اشتغال و کار آفرینی به منظور ثبت  اطلاعات مددجویان جویای كار در کرمان آغاز بکار کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان با بیان مطلب فوق گفت : با عنایت به نامگذاری امسال  تحت عنوان سال «جهاد اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری و در راستای عملیاتی نمودن نهضت اشتغال و کارآفرینی ویژه مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی در سراسر کشور اقدام به راه اندازی سامانه اشتغال نموده است که این سامانه از هفته گذشته در بهزیستی کرمان فعال شده است .
وی افزود: این سامانه به منظور ثبت اطلاعات مددجویان متقاضی اشتغال راه اندازی شده تا بر اساس اطلاعات وارده ، برنامه ریزی جهت اشتغال مددجویان صورت گیرد .
مدیر کل بهزیستی استان کرمان  اظهار داشت : متقاضیان می توانند تا 27 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://job.behzisti.irجهت ثبت نام اقدام نمایند . وی با بیان اینکه این طرح  طی یک پروسه چند مرحله ای به انجام خواهد رسید گفت : در مراحل بعدی از کار آفرینان دعوت بعمل می آید تا نیازهای کاری خود را   ثبت نمایند و در نهایت براساس نیاز مراکز کار و اطلاعات کار آفرینان و پالایش اطلاعات مددجویان متقاضی کار، برای رفع مشکل بیکاری آنان بر اساس نیاز برنامه ریزی می شود.
دکتر عباسی با اشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان مهمترین هدف سازمان در مسیر خدمت رسانی به آنان  می باشد خاطر نشان کرد:از زمان راه اندازی سامانه مذکور در کرمان تا صبح امروز تعداد 3061 مددجوی متقاضی کار در این پایگاه ثبت نام کرده اند که این روند  تا 27 تیر ماه سالجاری ادامه خواهد یافت .