تاکنون یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال سهم از سهام صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری توسط خیرین استان کرمان با هدف کمک به بهزیستی برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف خود خریداری شده است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان این مطلب افزود:از زمان برگزاری جلسه آموزشی–توجیهی استان درخصوص تاسیس و راه اندازی صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری بهزیستی که دو هفته پیش با حضور جمعی از خیرین سرشناس استان،اصناف،کسبه و مدیران عامل کارخانجات و مسئولین نهادهای دولتی استان و نیز کارشناس مسئول دفتر مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان سازمان بورس،بانک سرمایه و بانک گردشگری و صندوق کارگزاری آگاه برگزار گردید

و اطلاع رسانی های لازم درخصوص عملکرد این صندوق و توجه به امر مشارکت مستمر و پایدار خیرین در خصوص پرداخت و تامین بخشی از هزینه های مسکن و درمان مددجویان ، تاکنون بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال سهم از صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری توسط خیرین این استان به نفع مددجویان بهزیستی خریداری شده است .
وی خاطر نشان کرد : تاکنون بالغ بر 1200 سهم از سهام صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری خریداری شده که پیش بینی می گردد با اطلاع رسانی شهرستانی و جذب خیرین بیشتر تا پایان فرصت تعیین شده این میزان افزایش یابد.
دکتر عباسی تاکید نمود : بر طبق دستور العمل اجرایی این صندوق خیرین می توانند اصل سرمایه و یا سود و یا تغییر میزان بورس را بنا به نیت خاص خود به سازمان بهزیستی اهداء نمایند.
لازم بذکر است صندوق سرمایه گذاری یکم نیکوکاری آگاه در تیرماه امسال با تفاهم نامه ی سازمان بهزیستی و سازمان بورس و اوراق بهادار و بمنظور کمک به ساخت مسکن مددجویان تاسیس شده است . خریداران سهام این صندوق می توانند با سرمایه گذاری دراین مجموعه کل سرمایه ، سود آن یا عواید فراسود سرمایه را برای ساخت مسکن مددجویان وقف نمایند.
مدیرکل بهزیستی استان از تمامی خیرین و سرمایه گذاران که اهداف و نیات خیر دارند بار دیگر دعوت بعمل آورد که دراین امر خداپسندانه شرکت نموده و مبالغ پیشنهادی خود را به شماره حساب شبای 450640011309500017770001 بانک گردشگری قابل پرداخت در کلیه شعب بانکهای استان واریز نموده و ضمن تحویل فیش واریزی به حوزه مشارکتهای مردمی و تکمیل فرمهای مربوطه توسط نماینده آن بانک که در ستاد بهزیستی استان کرمان مستقر میباشد ثبت نام صورت پذیرفته و اوراق تکمیل شده به سهام دار محترم تحویل گردد.
شایان ذکر است مهلت پذیره نویسی این سهام تا پایان روز دهم مهرماه ادامه دارد .