اداره پذیرش و هماهنگی که در گذشته با نام دفتر ارتباطات مردمی فعال بود پس از ابلاغ بخشنامه کشوری مبنی بر ادغام وظایف واحد اداره پذیرش و هماهنگی و مراکز ارتباطات بهزیستی استان ها در هفته دولت شروع به کار کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان فاطمه صمدی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کرمان با تشریح نحوه ادغام فعالیت های دفتر ارتباطات و اداره پذیرش و هماهنگی ، گفت :در تغییرات انجام شده علاوه بر انجام وظایف قبلی ، امور مربوط به پذیرش مددجویان از مراکز به این اداره واگذار شد .
وی با بیان اینکه این اداره در جریان سفر ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال 95 به تعداد 6100 نامه پاسخ داده است ، گفت : در سال 96 تعداد 1066 در خواست های حضوری مراجعه کنندگان بررسی و برای رفع مشکلات آنان از طریق منابع درون و برون سازمانی اقدام شد .
صمدی اظهار داشت : برای رفاه حال مددجویان و معلولین متقاضی درمان به مرکز استان یا سایر استان ها خدمات رفاهی ازجمله هزینه بلیط برای 466 نفر و اسکان 303 نفر پرداخت وتامین شده است.
رئیس اداره پذیرش و هماهنگی خاطرنشان کرد : این اداره به نامه های مردمی به مقام معظم رهبری – مقامات کشوری – دفتر نمایندگان و استانداری پاسخ می دهد .