دومین کارگاه آموزشی هدفمند کردن یارانه ها ویژه مدیران ستادی ، روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و کارشناسان مسئول سازمان بهزیستی کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دراین کارگاه یک روزه که با حضور حسینی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه ها ی استان کرمان درمحل سالن اجتماعات ساختمان نیلوفر بهزیستی برگزار شد، دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی طی سخنانی گفت :

براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته ، مددجویان بهزیستی قطعاً سهم بیشتری از یارانه های نقدی خواهند داشت و دو دهک اول و دوم جامعه که عمدتاً مخاطبان و مددجویان دستگاههای حمایتی مانند بهزیستی هستند . علاوه بر ارتقاء سطح زندگی از پس انداز نیز برخوردار خواهند شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان کرمان افزود: برهمین اساس و با هدف حمایت بیشتر،تمامی مددجویان بهزیستی 10 درصد بیشتر از سایر اقشار جامعه از مبلغ یارانه ها برخوردار می شوند.

دکتر عباسی خطاب به مدیران بهزیستی کرمان افزود : وظیفه ما و شما در مرحله اول آشنایی کامل با بحث هدفمند سازی یارانه ها است و در مرحله بعد آشنا نمودن جامعه هدفمان با این طرح عظیم است که چگونه از یارانه واریزی استفاده نمایند.
مدیرکل بهزیستی کرمان ادامه داد : طرح هدفمند سازی یارانه ها مدال افتخاری است که بر سینه  دولت عدالت محور دهم زده شده ،از این رو  ما کارگزاران این دولت موظف هستیم تا تمام تلاشمان را برای حسن اجرای آن و حفظ این مدال افتخار بکار گیریم .
حسینی دبیر ستاد هدفمند سازی یارانه های استان کرمان نیز در این کارگاه آموزشی طی سخنانی برگزاری دومین کارگاه آشنایی مدیران را با طرح هدفمند سازی یارانه ها، نشانه توجه ویژه مدیرکل بهزیستی استان به این مهم و همسویی بهزیستی کرمان با سیاستهای دولت دانست و گفت :وظیفه شما در بهزیستی وظیفه ای حساس است چرا که جامعه هدف بهزیستی اولین گروههایی خواهند بود که از برکات این طرح بهره مند خواهند شد.
در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر زاینده رودی عضو هئیت علمی دانشگاه و مدرس این کارگاه طی سخنانی در خصوص نحوه اجرای طرح ، چگونگی توجیه مردم ، نحوه اسنفاده از یارانه های نقدی….مباحثی را ارائه کرد .
برپایه این خبر در پایان این کارگاه آموزشی ، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد؛که پاسخهای مربوطه از سوی دکتر زاینده رودی مدرس کارگاه ، حسینی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان و دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی ارائه شد.