در چهارمین روز از دهه مبارک فجر فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  و رئیس فراکسیون معلولین در سفر یک روزه خود به کرمان در جمع پرسنل بهزیستی حضور یافت .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در این نشست که پس از نماز جماعت و در محل نمازخانه اداره کل بهزیستی استان کرمان و با حضور پرسنل ستاد مرکزی بهزیستی کرمان برگزار شد ،فاطمه آلیا  با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: این روزها یادآور رشادتهای ایرنیان سربلندو انقلابی است که برای رسیدن به اسلام و دفاع از ارزشهای اسلام ازجان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران ،دشمنی با اسلام دارند افزود: آمریکا و دیگر دشمنان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حربه های مختلف ،تهدیدات گوناگون، ترور شخصیت و در حال حاضر با تهدیدها و تحریم های متعدد سیاسی و اقتصادی سعی در ایجاد اختلاف و احساس نارضایتی در بین مردم ایران دارند که خوشبختانه راه به جایی نبرده اند .
رئیس فراکسیون معلولین مجلس افزود: انقلاب اسلامی همواره از پشتوانه قوی مردم برخوردار بوده و هست و این موجب شده تا در بین انقلابهای دنیا بی نظیر باشد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در عرصه های مختلف بین المللی گفت: آمریکا با همه تهدیدها و طرح ریزیهای مختلف سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی و … نتوانست در برابر ایران بایستد و امروز اعلام نموده که می خواهد  با ایران به عنوان دو قدرت وارد مذاکره شود.
فاطمه آلیا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ما بر ولی فقیه تکیه دارد و رهنمودهای ایشان مارا همیشه به پیروزی می رساند.
رئیس فراکسیون دفاع از حقوق معلولان  مجلس در ادامه به فعالیتهای بهزیستی و خدماتی که از سوی پرسنل این نهاد ارایه می شود اشاره کرد و گفت: پرسنل بهزیستی افراد ایثارگری هستند که برای کمک به محرومین و نیازمندان تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون در بهزیستی کارهای زیادی انجام شده است اظهار داشت : کارهای زیادی نیز بر زمین مانده که باید برای انجام آنها کوشش نمود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی به توانمند سازی فرهنگی ،دینی و اخلاقی مددجویان بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد: باید با فرهنگ سازی صحیح این باور را در بین جامعه هدف بهزیستی ایجاد کرد که اگر کسی به مرحله توانمندی رسید خود از چرخه بهزیستی خارج شود و فرصت  استفاده ا امکانات دولتی را به نیازمند دیگری بسپارد.
برپایه این خبر؛دکتر  رضا عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز طی سخنانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، پرسنل بهزیستی در استان کرمان را مددکارانی فعال ،مجرب و دلسوز دانست که با همت مضاعف برای رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی تلاش می کنند.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان افزود: فعالیتهای تخصصی و حمایتی بهزیستی در جای جای استان پهناور کرمان مشهود است و تلاش برای ارایه خدمات هرچه بیشتر ادامه دارد.