طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان رئیس جدید اداره بهزیستی عنبر آباد  در جنوب استان کرمان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در مراسمی که به همین منظور با حضور فرماندار و امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد،دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی طی سخنانی ، بهزیستی را مولود انقلاب دانست که راه و روش خدمت رسانی به معلولین و محرومین را از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهید والامقام دکتر فیاض بخش به یادگار دارد و این یادگار را از جان عزیزتر می دارند. وی افزود : فعالیت های تخصصی بهزیستی با رویکرد پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و توانمندسازی مددجویان که در دولت های نهم و دهم در سطح استان به ویژه جنوب کرمان انجام شده نشان از توجه ویژه دولت مردان عدالت محور به مردم است .

دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به 5 برابر شدن اعتبارات بهزیستی در دولت های نهم و دهم اشاره کرد وخاطر نشان کرد: اجرای طرحهای آگاه سازی با رویکرد پیشگیرانه ، توانمند سازی ، کمک به ایجاد  اشتغال ، گسترش آموزش های مهارت های زندگی ،گسترش خدمات مشاوره ای و… از برنامه های اولویت دار بهزیستی برای جنوب استان کرمان است که از ابتدای سال جاری آغاز و همچنان ادامه دارد .
دکتر عباسی گفت : برای گسترش خدمات تخصصی بهزیستی در جنوب کرمان آماده ایم تا مجوزهای لازم را برای متقاضیان واجد شرایط صادر نمایم .
بر پایه این خبر حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه و مشایخی فرماندار شهرستان عنبرآباد نیز در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از خدمات گسترده بهزیستی در جنوب استات کرمان خواستار توجه بیشتر مدیرکل بهزیستی به این مناطق شدند.
شایان ذکر است درپایان این مراسم طی حکمی از سوی دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی کرمان ، آقای ابراهیم حاجی نمکی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان عنبر آباد منصوب و از آقای عباس صادقی نیا رئیس سابق این اداره و محمد رضا نژاد رئیس بهزیستی شهرستان جیرفت که سرپرستی بهزیستی عنبر آباد را برعهده داشت ،تقدیر شد.
گفتنی ست : پس از معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد طی مراسمی جداگانه 8 واحد  مسکونی که توسط بهزیستی آماده و تجهیز شده بود به بهره برداری رسید و کلید این واحدها توسط مدیر کل بهزیستی استان تحویل 8 نفر از مددجویان شد.