رضایتمندی مددجویان تحت حمایت بهزیستی و نشاندن لبخند بر لبان معلولین نیازمند بهترین و با ارزش ترین پاداش دنیوی و اخروی  برای مددکاران بهزیستی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی با بیان مطلب فوق در دیدار با پرسنل بهزیستی شهرستان قلعه گنج گفت: کوچکترین تلاش و همت مددکاران بهزیستی برای تسکین آلام روحی و جسمی معلولین و مددجویان تحت پوشش و حتی اقدامات تخصصی که منجر به کاهش بروز و شیوع معلولیتها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود، باعث رضایتمند خداوند و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی افزود: به دلیل وجود مشکلات عدیده پیش روی جامعه هدف بهزیستی، کمبود اعتبارات و محدودیتهای نیروی انسانی در مناطق کمتر برخوردار ، سختی کار پرسنل بهزیستی در این مناطق چند برابر است ولی براساس وظیفه قانونی ، شرعی و انقلابی همکاران پرتلاش بهزیستی در جنوب استان هرگز از  انجام رسالت خطیر مددکاری خود کوتاه نیامده اند و همواره بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه نموده اند.
دکتر عباسی خاطر نشان کرد: بررسی کارنامه فعالیتهای بهزیستی در جنوب استان کرمان در دولت نهم و مدت زمان گذشته از دولت دهم موید این مدعاست .
وی در ادامه به بازدید خود از منطقه محروم رمشک و دیدار با مددجویان تحت حمایت بهزیستی در این منطقه اشاره کرد و گفت: به یاری خداوند و به کمک شما پرسنل بهزیستی در  شهرستان قلعه گنج در سال جدید شاهد گسترش هر چه بیشتر خدمات تخصصی بهزیستی در اینگونه مناطق خواهیم بود.
شایان ذکر است در این جلسه دستجردی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قلعه گنج با تشریح عملکرد سال 90 بهزیستی در قلعه گنج و بیان پاره ای مسائل و مشکلات خواستار توجه هر چه بیشتر اداره کل بهزیستی به مناطق کمتر برخوردا ر مانند شهرستان قلعه گنج شد که از سوی مدیر کل بهزیستی استان نسبت به رسیدگی ویژه به این مسائل و اعزام معاونین تخصصی بهزیستی استان به منطقه جهت انجام بررسی های بیشتر قول مساعد داده شد.