جمعی از پزشکان متخصص، عمومی، رادیولوژیستها، روسای بیمارستانها و مراکز درمانی و مدیران آزمایشگاههای شهر کرمان با حضور در شیرخوارگاه مادر کرمان، ضیافت مهر بر پا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کرمان؛ در این برنامه سراسر معنویت و صمیمیت که به دعوت بهزیستی در دهمین افطار ماه رمضان انجام شد.

دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی کرمان طی سخنانی با تقدیر و تشکر از دومین سال متوالی حضور جامعه پزشکی کرمان در طرح ضیافت مهر بهزیستی؛ مشکلات درمانی و هزینه های بالا اعمال پزشکی مددجویان تحت حمایت بهزیستی را یکی از عمده مشکلات پیش روی مددجویان و بهزیستی عنوان کرد و افزود: با وجود پوشش بیمه ای تمامی مددجویان و پرداختهای موردی بهزیستی به مددجویان بیمار در قالب کمک هزینه درمان ، متاسفانه مشکلات همچنان باقی است و از این ناحیه فشار زیادی بر مددجویان بیمار و خانواده ایشان وارد می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: سال گذشته با دعوت از پزشکان کرمانی وبازدید ایشان از مراکز تحت مدیریت بهزیستی و آشنایی آنان با جامعه هدف بهزیستی و نوع نیازها و مشکلات مددجویان ، با حسن نیت و همکاری صمیمانه پزشکان،مراکز بهداشتی درمانی دولتی و بخش خصوصی توانستیم خدمات زیادی را در بخش بهداشت و درمان به مددجویان ارائه دهیم.
دکتر عباسی در ادامه گفت: از ماه رمضان سال گذشته تا به امروز تعداد 425 مورد سونوگرافی و رادیولوژی، 47 مورد جراحی ترمیمی ، 74 مورد بستری در بیمارستان ، 383 مورد اعمال دندانپزشکی و 26 مورد تخفیف  بیمارستانی بصورت کاملاً رایگان توسط جامعه پزشکی و پیراپزشکی کرمان برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی انجام شده است.
وی در خاتمه سخنان خود؛ ابراز امیدواری کرد تا با تداوم تعامل به وجود آمده ، بتوان در کنار حمایتهای دولت از مددجویان بیمار و نیازمند دریافت خدمات بهداشتی و درمانی با کمک پزشکان و مرتبطین به بخش بهداشت و درمان که نیات خیر و نیکوکارانه دارند برای رفع مشکلات درمانی این گروه از جامعه گام برداشت.
دکتر کرامت یوسفی رئیس بیمارستان مهرگان کرمان و فوق تخصص جراحی ترمیمی نیز طی سخنان کوتاه با تقدیر از اقدام بهزیستی برای تدارک این برنامه گفت: پزشکان خیر و نیکوکار فراوانی در مجموعه بهداشت و درمان این استان حضور دارند که با اختصاص بخشی از وقت و سرمایه خود به یاری معلولین و محرومین تحت حمایت بهزیستی خواهند آمد.
برپایه این خبر پیش از مراسم ، میهمانان حاضر در این برنامه به همراه مدیران بهزیستی استان و شهرستان کرمان از بخشهای مختلف شیرخوارگاه مادر دیدن کردند و در پایان نیز در ضیافت افطار کودکان و فرزندان مقیم مراکز بهزیستی شرکت کردند.