مطلومیت و خون به ناحق ریخته شده شهدای شعبانیه عامل قطعی سرنگونی تروریسم و حامیان تروریسم خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان مطلب فوق درجریان دیدار با خانواده مددجوی شهید شجاعی باغینی از شهداء حادثه تروریستی انفجار مسجد جامع زاهدان گفت : همانگونه که پس از حادثه تروریستی پیشین بلوچستان که جمعی از فرماندهان سپاه و مردم بی گناه به شهادت رسیدند، سخت ترین ضربه به گروهک تروریستی چند الشیطان وارد آمد وذلالت وخاری را برای حامیان آن به همراه داشت انشاء ا… و براساس وعده الهی که خون به ناحق ریخته شده دامن ظالم را خواهد گرفت ، شاهد سرنگونی تروریسم خواهیم بود.

دکتر عباسی : درادامه با تبریک و تسلیت شهادت سربازوظیفه مسعود شجاعی باغینی به پیشگاه امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب و خانواده ایشان ، شهادت را پاداش انسانهای صالحی دانست که عمر خود را در راه تذهیب نفس ، جهاد و مبارزه درراه خدا و خدمت به خلق الله صرف می کنند.
برپایه این خبر ، درادامه این دیدار که درمحل منزل مادر بزرگ شهید در شهر نگار از توابع شهرستان بردسیر برگزار شد ، اعضای خانواده شهید شجاعی باغینی به بیان خاطراطی از ایشان پرداختند .

 

مددجوی شهید مسعود شجاعی باغینی

 

شایان ذکر است شهید مسعود شجاعی باغینی از مددجویان شبه خانواده تحت حمایت بهزیستی کرمان بود که هنگام شهادت درحال گذراندن خدمت مقدس سربازی در زاهدان بود.