حجت الاسلام عرب پور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت کرمان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های اخیر بهزیستی در مباحث پیشگیری و ساماندهی آسیبهای اجتماعی و آموزش کودکان در مهد های کودک گفت: برای سرعت بخشیدن به این روند بهزیستی را یاری خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، حجت الاسلام عرب پور با بیان مطلب فوق در دیدار مدیر کل بهزیستی با ایشان افزود : بهزیستی با رویکرد علمی و مدونی که به این مسائل داشته خوشبختانه حرکتهای خوبی را در خصوص عمق بخشیدن به باورهای دیدنی- مذهبی کودکان در مهد های کودک آغاز نموده است.
امام جمعه موقت کرمان افزود : برنامه هایی غنی و پر محتوا که از سوی بهزیستی در این خصوص به ستاد اقامه نماز استان ارایه شده موید   این موضوع است.
وی یاد آور شد سازمان تبلیغات اسلامی استان  با تمام توان برای پیشبرد اهداف بهزیستی در حوزه آموزشهای قبل از دبستان در مهد های کودک و کمک به ساماندهی آسیبهای اجتماعی و برنامه های دینی بهزیستی در مراکز شبیه خانواده آماده است
بر پایه این گزارش در این دیدار که در محل سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد دکتر رضا عباسی مدیر کل بهزیستی طی سخنانی به تشریح فعالیت ها و عملکرد بهزیستی در خصوص کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و برنامه های در حال اجرا و در دست تدوین برای مهد های کودک پرداخت.
شایان ذکر است در این دیدار مقرر شد تا برنامه های آموزشی ویژه مدیران و مربیان مهد های کودک سراسر استان ، مدیران و پرسنل مراکز شبیه خانواده و فرزندان مقیم این مراکز بصورت استانی و منطقه ای با همکاری بهزیستی و تبلیغات اسلامی استان تدارک دیده شود.