پس از اهداء . هدایای شخصی دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم به سازمان بهزیستی کشور و رونمایی از سایت رسمی فروش این هدایا توسط رئیس محترم سازمان بهز یستی کشور ، اقدام عملی جهت فروش این هدایا و مشارکت خیرین در خرید با هدف تقویت مشارکتهای مردمی بهزیستی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی با بیان مطلب فوق در جلسه ماهانه معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی کرمان افزود : همانگونه که ریاست محترم بهزیستی کشور نیز اعلام کرده اند ، 52 قلم از هدایای رئیس جمهور محترم و همسر ایشان در سه بخش ساعت ، جواهرات و خود نویس توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : این هدایا کاملاً شخصی بوده و به هیچ وجه جنبه تاریخی و ملی ندارند .

دکتر عباسی افزود: سایت رسمی فروش هدایای رئیس جمهور محترم توسط سازمان بهزیستی کشور به نشانیgift.behzisti.net فعال شده و تمامی علاقمندان به خرید ، نیکوکاران , خیرین ، موسسات عام المنفعه و خیریه ای در هر کجای استان  کرمان ، ایران اسلامی و دنیا می توانند با ورود به این سایت و ثبت نام و پرداخت مبلغ 50 هزار ریال ، رقم پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

مدیرکل بهزیستی کرمان یاد آور شد ، ثبت نام و اعلام قیمت پیشنهادی تا اوایل هفته نیکوکاری ادامه خواهد داشت .

دکتر عباسی در خاتمه گفت : باتوجه به هزینه کرد مبلغ حاصله از خرید این هدایا در محل استان شخص خریدار به نفع مددجویان بهزیستی آن استان ، امیدواریم تا همت عالی مردم نیکوکار و خیر استان کریمان ، کرمان در خرید این هدایا بار دیگر یاریگر مددکاران بهزیستی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدفمان در این استان پهناور شود.