کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال نابینایان با حضور جمعی از مسئولین بهزیستی ، اداره ورزش جوانان ، هیئت ورزشهای نابینایان استان کرمان و ورزشکاران نابینا ،در محل مجموعه وزشی نابینایان کرمان به زمین زده شد.
به گزاش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این مراسم دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان ،تلاش برای فراهم آوردن شرایط و امکانات ورزشی جهت استفاده ورزشکاران نابینای استان را خدمتی ارزشمند دانست و افزود : بسیاری از معلولین ما در عرصه های مختلف صاحب مقام می باشند که این نشان از توانایی و استعداد آنهاست که می توان با همکاری تمامی مسئولین امکانات پیشرفت آنها را فراهم آورد. وی با بیان اینکه بهزیستی در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد افزود : در حد توان و در چارچوب قوانین و مقررات کمک خواهیم کرد تا هرچه سریعتر زمین چمن مصنوعی فوتبال نابینایان استان احداث شود .
محمود حدادیان رئیس هیئت ورزشهای نابینایان استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از اعضا تیم ملی فوتبال نابینان از استان کرمان می باشد، گفت: از آنجا که ورزشکاران نابینای با استعدادی در فوتبال استان کرمان و جود داشت تصمیم به احداث زمین چمن مصنوعی با استاندارهای لازم در مجموعه ورزشی نابینایان گرفتیم .
وی با بیان اینکه برای تجهیز مجموعه ورزشی نابینایان خصوصاً زمین چمنی که کلنگ احداث آن به زمین زده شد نیازمند کمک ورزش دوستان استان هستیم افزود : امیدواریم با همکاری مسئولین بتوانیم فرصت تمرین و ایجاد نشاط و شادابی را در بین ورزشکاران نابینا ، فراهم آوریم .
حدادیان در خصوص تأمین اعتبار لازم برای ساخت این زمین چمن اظهار داشت : این زمین براساس اعتباراتی که از سوی  فرمانداری ،بهزیستی ،خیریه مولی الموحدین ،اداره ورزش و جوانان وهیئت ورزشهای نابینایان تأمین می شود، احداث خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم ارجمند معاون اداره ورزش و جوانان استان کرمان نیز قول مساعد داد تا جهت تجهیز این زمین بخشی از هزینه های ساخت را در اختیار هیئت ورزشهای نابینایان استان قرار دهد.