مراسم جشن ویژه هفته بهریستی با حضور بیش از 500 نفر از پرسنل ستاد مرکزی و شهرستان کرمان در  محل سالن اجتماعات بهزیستی استان  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی طی سخنانی با اشاره به اقدامات و تلاشهای ارزشمند پرسنل بهزیستی گفت : آنچه که امروز در بهزیستی شاهد آن هستیم نشانه تلاش و کوشش جمعی فرد  فرد شما پرسنل است که بی ادعا و بدون هیچ چشم داشتی برای رفع مشکلات معلولین و نیازمندان تلاش کرده اید  . مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به خدمات  گسترده چند سال اخیر دولت در رفع محرومیت از چهره  مددجویان افزود: تنها تعهد دولت برای ساخت قریب به 5000 واحد مسکونی مددجویی در دو سال اخیر در استان کرمان خود نشان از پشتکار و همت مضاعفی است که دولت برای خانه دار شدن و رفع مشکل مسکن مددجویان بهزیستی  دارد.
وی راه اندازی سامانه اشتغال و اجرای طرحهای توانمند سازی مددجویان در سال 90 را نشانه ای دیگر از تلاش بهزیستی برای رفع محرومیت در کشور عزیزمان ایران برشمرد و اظهار داشت : بی شک این طرحها و هدفهای تعیین شده به ثمر نخواهد رسید مگر با تلاش و همت تمام پرسنل و کارکنان بهزیستی .
دکتر عباسی در ادامه سخنان خود به تشریح خدمات گسترده بهزیستی در جنوب استان کرمان اشاره کرد و با تقدیر ویژه از پرسنل شاغل در بهزیستی این منطقه افزود: به صورت ویژه و با تلاش شبانه روزی هم سو با اهداف عالی دولت برای بالا بردن سطح رفاه وتوانمند  سازی جامعه هدفمان در جنوب استان حرکت خواهیم نمود.
وی هفته بهزیستی را فرصتی برای قدردانی از تلاشهای پرسنل برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری تمامی پرسنل و نهاد های دولتی روزی فرا رسد که تمامی محرومین به خودکفایی و استقلال مالی برسند .
گفتنی است در  این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و نمایش  حرکات ورزشی توسط مددجویان هنرمند و ورزشکار بهزیستی همراه بود به تعدادی از پرسنل هدایایی داده شد.