موفقیت «پورمیرزایی» موجب فخر و مباهات استان است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان استاندار کرمان طی پیامی، کسب موفقیت منصور پورمیرزایی در رقابت‌های پارالمپیک را تبریک گفت ، متن پیام دکتر علی زینی‌وند به شرح زیر است:

افتخارآفرینی ورزشکار غیور و برومند رفسنجانی جناب آقای منصور پورمیرزایی در مسابقات پارالمپیک توکیو ژاپن موجب فخر و مباهات استان قهرمان کرمان و اهالی این سرزمین اسطوره‌ساز و  همواره سرافراز است.

حضور قدرتمند ورزشکار استان کرمان و کسب مدال ارزشمند نقره در آوردگاه بزرگ پارالمپیک نشانه عزم مردمان این دیار، شایستگی، توانمندی و تلاش‌های بی‌وقفه جوانان قهرمان استان است و در ذهن مردم قهرمان‌پرور و قدرشناس این دیار به نیکی به یادگار خواهند ماند.

بدون شک ورزشکاران نقش موثر و ارزشمندی در تقویت مناسبات بین‌المللی، همبستگی اجتماعی و امیدآفرینی، نشاط و شادی در جامعه دارند.

اینجانب این افتخار آفرینی را به جناب آقای منصور پورمیرزایی، ورزشکار غیور و خانواده محترمشان، مربیان زحمتکش، جامعه ورزشی استان، مردم استان کرمان خاصه مردم قهرمان‌پرور رفسنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و تندرستی و بهروزی همه ورزشکاران استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید است با توسعه زیرساخت های ورزشی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود شاهد طلیعه پیروزی‌های بعد باشیم و ورزشکاران استان کرمان در سایه لطف الهی و حمایت و دعای مردم و با تلاش روزافزون همواره با به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی سربلندی و افتخار را برای کشور و مردم فرهیخته این استان به ارمغان بیاورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *