به گزارش روایط عمومی بهزیستی استان کرمان آیین اعزام تیم پارا المپیک کرمان به رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو با حضور دکتر زینی‌وند استاندار کرمان برگزار  و تنی چند از مسئولین  برگزار گردید

و با اهدای ۱۰ سکه بهار آزادی و لوح سپاس از زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخی تجلیل شد.

درابتدای این مراسم علی زینی وند استاندار کرمان با آرزوی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم کرمان گفت: کرمان آوازه‌های چندوجهی دارد و باید تلاش کرد در این سرزمین اسطوره‌ای پرافتخار، میراث داران در خور شانِ این سابقه فرهنگی، تاریخی، تمدنی و ورزشی باشیم.

وی افزود: پیوستگی در تکرار افتخارات و تاریخ‌سازی ایران که استان کرمان از قطعه‌های مهم آن است، رسالت سنگینی است که نیاز به تلاش بیشتر دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: کرمان روایات افتخارآمیزی در مقاطع گوناگون دارد. در تورق تاریخ انقلاب نیز بخش قطوری از آن توسط کرمانی‌‌ها رقم خورده است. پرچم کرمانی‌ها در تمدن ایران بالاست و اوج این اهتزاز هم سپهبد شهید سلیمانی است.

زینی‌وند با بیان اینکه قهرمانان مختص به نسل خاصی نیستند، بلکه روایت پیوسته تاریخ بشریت هستند، ابراز داشت: در همه اعصار و با هر گرایشی و تفکری در نسل‌های آینده، ناگفته‌های تاریخ این سرزمین عظیم روایت می‌شود و روایت‌های سردار سلیمانی نسل‌های بعد را هم سربلند نگه می‌دارد.

استاندار کرمان خطاب به تیم پاراالمپیک کرمان گفت: شما نمایندگان شایسته‌ای برای این سرزمین کهن در وضعیت امروز آن هستید و مطمئنم با این انرژی موفق می‌شوید.

زینی‌وند تصریح کرد: همه ورزشکاران کرمان شناخته شده و افتخار ایران هستند. کاروان کیفی که به رقابت‌های ۲۰۲۰ اعزام می‌شود، افتخارآفرین خواهند بود و حتما دعای خیر مردم بدرقه راهتان است.

استاندار کرمان با آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی کرمان به پارالمپیک ۲۰۲۰ از جوایز ویژه برای مدال آوران طلا،   نقره و برنز در این رقابت‌ها خبر داد.

مهدی نخعی رئیس هیات جانبازان و معلولان کرمان نیز به ظرفیت و توان استان در سطوح بالای ورزشی اشاره داشته و گفت: خانواده ورزشکاران نهایت سعی و تلاش خود را برای گذر از سختی‌‌های فراوان جهت رسیدن به این سهیمه گذاشته‌اند. وی افزود :استان کرمان همواره در ورزش های مربوط به جانبازان و معلولین پیشرو بوده است و این نشان از همت والای بچه های کرمان دارد

زهرا نعمتی پرچمدار رقابت‌های پارالمپیک  ۲۰۲۰ توکیو هم، برگزاری این مراسم را موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای قهرمانان ورزشی دانست و گفت: کرونا ضربه شدیدی به بخش ورزش  وارد کرده و این دوره تعداد کمتری از ورزشکاران توانستند در رقابت‌ها حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *