مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه مراسم تجلیل از افراد و شخصیت ها تجلیل از یک فرد نیست بلکه تجلیل از یک الگو، مسیر و جریان است گفت:این نوع مراسم ها باعث میشود تا دیگر مردم و خصوصا افراد دارای معلولیت دست از گوشه گیری و یکجا نشستن برداشته و وارد میدان شوند،آنها با دیدن قهرمانانی چون زهرا نعمتی ،امیدوارشده وتلاش خواهند کرد تا زهرانعمتی های دیگری نیز متبلور شوند و به همین دلیل ما باید به آنها بیشتر توجه کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: خدمات مجموعه خیریه یاس برای عامه مردم است و مجموعه وسیعی از خدمات اثرگذار را در حل مشکلات خانواده های درگیر بیماری سرطان ارائه می دهد.واین موضوع بسیارقابل تقدیر است.

عباس صادق زاده با اشاره به اینکه تجلیل از نام آوران استان یکی دیگر از کارهای ماندگار این مجموعه است افزود: تجلیل از الگوهای جامعه، مسیر خیر را نیز باز می کند و باعث می شود تا پای دیگران هم به کارخیر باز شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: حدود سه هزار نفر از جوانان و نوجوانان معلول در عرصه های ورزشی فعالیت می کنند و تعدادی زیادی از این افراد پا به عرصه ورزش قهرمانی گذاشته اند که این مهم به واسطه الگوگیری از شخصیت هایی چون خانم نعمتی است.

وی اظهارامیدواری کرد که سال های آینده شاهد حضور بانوان بیشتری در عرصه ملی و بین المللی در حوزه ورزش معلولان باشیم

محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان هم در این مراسم با اشاره به فعالیت های زهرا نعمتی در حمایت از بیماران سرطانی گفت: خانم نعمتی از خیرانی بود که در سال های گذشته ۲ مدال جهانی خود را به این خیریه اهدا کرد و تلاش های زیادی برای انجام تبلیغات و جذب کمک برای بیماران سرطانی داشت.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله انجمن خیریه یاس کرمان اظهارداشت: این انجمن تاکنون بیش از پنج هزار بیمار مبتلا به سرطان را زیرپوشش خود قرار داده است والان نیزّ ماهانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه های دارو و درمان مبتلایان سرطان را زیر پوشش داریم و طی سال های اخیر حدود ۱۵ هزار بسته حمایتی را نیز بین خانواده های تحت حمایت توزیع کرده ایم. شایان ذکر است انجمن خیریه یاس به بهانه پیروزی و مدال آوری  زهرانعمتی در پارا المپیک در مراسمی از وی تجلیل بعمل آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *