به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دکتر عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری راه آرمان کرمان با اکارکنان این رسانه دیدار و گفتگو کرد

عباس صادق زاده در این دیدار با تبریک روزخبرنگار گفت: کلیه خبرنگارانی که در عرصه های سخت و پر مخاطره رسالت خود را به خوبی انجام می دهند ممکن است در صحنه های اجتماعی تصور این را داشته باشیم که صحنه ها، صحنه های اداری است اما کمتر از صحنه های پرمخاطره جنگ نیست.

عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار ضمن بازدید از مجموعه تحریریه  پایگاه خبری   اظهار کرد: در واقع روز خبرنگار، روز مردم و روزی است که مردم از طریق پل و راه ارتباطی به اخبار و مسائل جامعه به درستی دسترسی پیدا می  کنند و مهم تر اینکه پیام های مردم می تواند گره گشا و راهنما و هشدار باشد.

وی گفت: پیام و کارکردهای مسئولین هم از طریق خبرنگاران به جامعه مدیران و حاکمیت منتقل می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: به واسطه این تبادل و پل ارتباطی که بین مردم و مسئولین و دست اندرکاران به خوبی ایجاد می شود تبریک می گویم.

صادق زاده ادامه داد: کلیه خبرنگارانی که در عرصه های سخت و پر مخاطره رسالت خود را به خوبی انجام می دهند ممکن است در صحنه های اجتماعی تصور این را داشته باشیم که صحنه ها، صحنه های اداری است اما کمتر از صحنه های پرمخاطره جنگ نیست به دلیل اینکه خیلی از مشکلاتی که می تواند کانون خانواده و جامعه را تهدید کند اخبار و اطلاعات آن می تواند به موقع منتقل شود و انتقال این اطلاعات و اخبار به وقت خودش می تواند منجر به یک تصمیم گیری صحیح شود و این درواقع همان شرایط جنگ را دارد.

وی عنوان کرد: نقش یک خبرنگار همچون نقش یک رزمنده در میدان است که همیشه با مخاطرات سخت مواجه است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان، ضمن تقدیر از خبرنگاران در جهت کمک به دستگاه های اجتماعی علی الخصوص سازمان بهزیستی ، تصریح کرد: امید که در دولت جدید که شرایط مساعدتر برای بیان حقایق است، بیان دیدگاه های مردم بیان مسائلی که حق مردم است به گوش حاکمیت و دست اندرکاران برسد.

صادق زاده خاطرنشان کرد: خبرنگاران واقعا نقش بسیار برجسته و موثری را ایفا کردند و استدعا می کنم از محضر همه خبرنگاران و علی الخصوص پایگاه خبری راه آرمان که همیشه پای کار بوده و به عنوان رسانه فعال در همه عرصه ها حضور داشته در دور جدیدی که به هر حال مدل جدیدی از مدیریت در جامعه ما شکل خواهد گرفت به شفافیت و خدمت صادقانه و بی منت به مردم منتهی خواهد شد همچنان همراهی کنند. زیرا این همراهی است که می تواند جامعه را به سمت و سوی سلامت اجتماعی و تامین بهداشت روانی مردم سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *