به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ،دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است :

ایثار  از خودگذشتگی وجان فشانی برای حفظ کیان کشور واژه هایی آشنا وریشه دار در جامعه ایران سرافراز است . چرا که مردم غیور این سرزمین کهن در طول همه ادوار تاریخ با بر جای گذاشتن حماسه هایی شگرف ومثال زدنی همواره چشم جهانیان را به خود خیره نموده اند .

واژه های اینچنینی درطول هشت سال دفاع جانانه و بینظیر این ملت سر افراز از نظام نوپای اسلامی تعریفی تازه به خود دید به نحوی که تا سالیان متمادی جهان اینچنین فداکاری و رشادتهایی را به چشم نخواهد دید

فرا رسیدن هفته غرور آفرین دفاع مقدس تنها بهانه ایست تا با یادآوری رشادتهای بینظیر فرزندان غیور این سرزمین بر خود ببالیم که ایران وایرانی تا آخرین قطره خون خود پای آرمانهایش ایستادگی خواهد کرد و بودن ذره ای از خاک گرانبهای خود را در زیر چکمه دشمنان زبون خود بر نخواهد تافت  .

اینجانب با گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد وخاطره رشادتهای بینظیر رزمندگان دلیر را گرامی میدارم و فرارسیدن سالروز آغاز دفاع جانانه غیور مردان دلیر این سرزمین را به حضور همه همکاران پرتلاش در عرصه رفاه اجتماعی به ویژه جانبازان ، خانواده معظم شهدا،  و ایثارگران شاغل در مجموعه بهزیستی استان کرمان  تبریک عرض مینمایم

دکتر عباس صادق زاده

مدیر کل بهزیستی استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *