به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته سلامت روان پیامی را صادر کرد،متن این پیام به شرح ذیل است :

آرامش درونی ، پی بردن به توانائیهای فردی و به دنبال آن شکوفائی استعدادهای خدا دادی و رفتارهای سازگارانه در اجتماع مرهون سلامت روان  افراد هرجامعه ای است. از سویی از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت (WHO) سلامت روان شامل نداشتن  اختلال روانی و  خوب بودن ذهنی ، خود شکوفایی توانمندی های بالقوه فکری و هیجانی،  ادراک خود کار آمدی ، استقلال و خود مختاری، کفایت و شایستگی و وابستگی میان نسلی می باشد که مجموعه بهزیستی به لحاظ وظیفه ذاتی خود سعی در ایجاد شرایط مناسب برای ایجاد و پایداری و ماندگاری سلامت روان در جامعه دارد.

در دوران شیوع کرونا و با توجه به شرایط ویژه بوجود آمده بهزیستی تاکید ویژه ای بر سلامت روح و روان در شرایط کنونی دارد و به همین لحاظ با طراحی طرحها و برنامه های ویژه پیشگیرانه و اجتماع محور خود درتلاش است در این راستا گام موثری را به کمک کارشناسان وسازمانهای مردم نهاد بردارد.

اینجانب به نوبه خود با تبریک فرارسیدن هفته سلامت روان به همه همکاران پرتلاش خودم در مجموعه بهزیستی و سازمانهای مردم نهاد همکار، امیدوارم تلاشها و کوششهای خستگی ناپذیرتان در بهبود کیفیت زندگی جامعه  مورد رضایت حضرت باریتعالی قرار گیرد.

دکتر عباس صادق زاده

مدیر کل بهزیستی استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *