سرپرست دفتر فعالیتهای قرآنی سازمان بهزیستی کشور از انتشار 10 عنوان کتاب مرجع ویژه مربیان مهدهای کودک به منظور یکسان سازی متون مفاهیم دینی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، حجت الاسلام.پهلوان در جمع مدیران بهزیستی ،مربیان و کودکان مقیم مرکز شبه خانواده بچه های ما در شهر کرمان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این آثار شامل یک عنوان  کتاب مرجع، یک عنوان راهنمای آموزشی ویژه مربیان، شش عنوان کتاب کار ویژه مربیان و مهدهای کودک و دو عنوان کتاب کار ویژه کودکان است.

وی با بیان اینکه تدوین این کتابها در راستای مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است، گفت: یکی از برنامه های جدی بهزیستی در کل کشور، توسعه مهدهای کودک است که پیش از توسعه کمی، از لحاظ کیفی و محتوا باید استانداردهایی مشخص شود.
سرپرست دفتر فعالیتهای قرآنی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تدوین این کتابها به منظور یکسان سازی و یکپارچه کردن متون آموزه های دینی در مهدهای کودک بوده است.
وی گفت: تا اواخر اردیبهشت ماه امسال این کتابها چاپ و در اختیار کلیه مهدهای کودک سراسر کشور قرار می گیرد.
در جریان این دیدار و بازدید دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان با ارایه گزارشی از وضعیت خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی در استان کرمان گفت : هم اکنون 54 خانه کودک و نوجوان در استان کرمان فعال می باشند که قریب 1400 کودک و نوجوان در این مراکز زندگی می کنند.
وی افزود : این فرزندان مقیم در مراکز علاوه بر اسکان ، فراگیری مهارتهای زندگی ،دریافت آموزشهای کلاسیک، مسایل فرهنگی ،اجتماعی و بصورت ویژه مسایل دینی و مذهبی را نیز فرا می گیرند.
بر پایه این خبر حجت الاسلام پهلوان از بخشهای مختلف مرکز بچه های ما شامل : سالن اجتماعات ، سالن غذا خوری ، اتاقهای استراحت ، سالن مطالعه، زمین بازی ، کتابخانه در حال احداث و … نیز  بازدید کرد .