رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر خود به شهرستان راور که پس از بازدید از اورژانس اجتماعی این شهرستان و بیان آسیب های اجتماعی چون اعتیاد ، افزایش آمار خودکشی ، مشکلات معلولین ، نیاز شهرستان به بررسی علمی جهت آسیب شناسی و… از سوی نمایندگان مجلس ، فرماندار و مسئولین شهرستان بیان شد،گفت : به منظور تجهیز اورژانس اجتماعی و انجام مداخلات اجتماعی بموقع در این شهرستان مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز این مرکز در اختیار بهزیستی قرار می دهیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، دکتر محسنی بند پی تلاش برای تأمین 4 تا 5 نیروی انسانی جهت تکمیل کادر اورژانس اجتماعی شهرستان راور را در دستور کار قرار داد و افزود: بواسطه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان راور بویژه بحث خودکشی مبلغ 500 میلیون ریال اعتبار برای انجام یک طرح تحقیقاتی آموزش ویژه شهرستان راور در نظر خواهیم گرفت تا با انجام سبب شناسی علمی و بررسی های دقیق و کاربردی در منطقه بتوانیم در راستای کاهش آسیب های شهرستان راور اقدامات لازم را انجام دهیم.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جهت تکمیل ساختمان کوهساران راور به منظور ارایه خدمات بهزیستی قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد تجهیز ساختمان با همکاری فرمانداری شهرستان صورت گیرد.
وی جهت تحت حمایت قرار گرفتن افراد پشت نوبت بهزیستی در شهرستان راور نیز گفت : تلاش خواهیم کرد  تا تعداد60 نفر از این افراد تا پایان سال تحت حمایت بهزیستی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اعتباری جهت تأمین وسایل کمک توانبخشی در اختیار استان قرار خواهد گرفت گفت : بخشی از اعتبار اختصاص یافته طبیعتاً به شهرستان راور جهت تأمین وسایل کمک توانبخشی معلولین در نظر گرفته می شود .
گفتنی است در این نشست دکتر زاهدی و دکتر پور ابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار پیگیری معضلات و آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان راور شدند و از رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستند تا بهزیستی نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشد.