طی مراسمی با حضور استاندار کرمان ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن کشور کلید 150 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در این مراسم که با حضور  معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن کشور ، مهندس نجار استاندار کرمان ، مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، مدیرکل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان ، امام جمعه و فرماندار شهرستان و اعضاء شورای اداری و جمعی از شهروندان ومددجویان بهزیستی منوجانی برگزار شد ، مجتمع مسکونی سیصد واحدی مسکن مهر شهرستان منوجان افتتاح و کلید 150 واحد مسکونی از این مجتمع سیصد واحدی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی تحویل شد.

دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی کرمان در حاشیه این مراسم گفت :  صد و پنجاه واحد از این مجتمع سیصد واحدی با زیر بنای کل 18750 متر مربع بصورت واحدهای ویلایی 65 متر مربعی احداث شده است.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: زمین این مجتمع توسط یکی از خیرین نیک اندیش  به بهزیستی  اهداء شده است .
دکتر عباسی، کل اعتبار هزینه شده جهت ساخت150 واحد ویژه مددجویان بهزیستی منوجان را36/450/000/000 ریال  اعلام کرد و گفت : از این مبلغ 6/750/000/000 ریال از سوی اداره کل بهزیستی تامین و مبلغ 22/950/000/000 ریال نیز توسط  خیر مسکن ساز حامی مددجویان بهزیستی و مبلغ 33/750/000/000 ریال نیز از طریق اخذ تسهیلات بانکی تامین شده است.
مدیرکل بهزیستی کرمان درادامه گفت : از کل 150 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده ، 120 واحد به معلولین ، 12 واحد به زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای سرپرست از کار افتاده و 7 واحد به خانواده های دارای 2 معلول و یک واحد نیز به خانواده  دارای 3 فرزند معلول واگذار شده است .
دکتر عباسی در خاتمه با تقدیر از اداره کل  راه و شهرسازی جنوب استان کرمان و اقدام شایسته نیکوکار مسکن ساز حامی بهزیستی  که بخشی از وقت ، انرژی و سرمایه خود را در این پروژه و درجهت رفاه یکصد و پنجاه نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی در این منطقه محروم از استان کرمان هزینه نموده است از خیرین و موسسات خیریه و خصوصی مسکن ساز جهت مشارکت در طرح نهضت تامین مسکن مددجویان بهزیستی درسطح استان کرمان بویژه شهرستانهای کم برخوردار تر دعوت نمود.