بهزیستی زرند با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی در اجرای پویش خدمات درمانی رایگان به مردم ریحان شهر مشارکت کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از زرند پویش خدمات درمانی رایگان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران ،شهرداری و شورای شهر ریحانشهر ، کمیته امداد وهلال احمر شهرستان زرند در در محل دبستان شهید عربنژاد ریحانشهر اجرا شد که بهزیستی و پایگاه خدمات اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره ، غربالگری ، گفتار درمانی در این طرح مشارکت کردند .

محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی با اعلام اینکه در سال جاری سیاست توسعه خدمات را در شهرستان زرند دنبال می کنیم گفت: به برکت انقلاب اسلامی در طی چند سال گذشته شاهد تلاش روز افزون همه مسئولان به ویژه خدمتگذاران مردم در بهزیستی هستیم که در بحرانی ترین شرایط در کنار مردم هستند و به آنان خدمت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد :جامعه ،خانواده ومردم باید از لحاظ جسمی وفکری در سلامت کامل باشند نقش خانواده ها در این زمینه بسیار مهم است بنابراین باید آموزش خانواده ها را در اولویت  قرار دهیم .

وی با بیان اینکه بیش از 1500 نفر از مردم در این طرح با مراجعه به پایگاههای بهزیستی از خدمات استفاده کرده اند گفت : در طرح کاروان سلامت که با همکاری هلال احمر زرند اجرا می شود ،  گفتار درمانی ،کار درمانی و مشاوره از عمده خدماتی است که به مردم ارائه می شود.