ضیافت مهر در کانون ناشنوایان کرمان
در دوازدهمین افطار ماه رمضان جمعی از خیرین و نیکوکاران کرمانی با حضور در محل کانون ناشنوایان و دیدار با معلولین ناشنوایان روزه خود را در جمع ایشان افطار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین برنامه معنوی که درراستای اجرای طرح ضیافت مهر برگزار شد،

جمعی از خیرین و نیکوکاران به همراه مسئولان بهزیستی استان و شهرستان کرمان با حضور در محل کانون ناشنوایان و بازدید از این تشکل صنفی معلولین و آشنایی با مسائل و مشکلات معلولین ناشنوا ، در فضایی آکنده از معلولیت و صمیمیت روزه خود را افطار کردند.

میهمانی افطار بانک ملی برای معلولین بهزیستی بافت
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، همزمان با دهمین افطار ماه رمضان ، بانک ملی شهرستان بافت با برپایی ضیافت مهر از کودکان معلول مقیم خانه پناهگاهی ، و جمعی دیگر از معلولین تحت حمایت بهزیستی بافت دلجویی کردند.
برپایه این خبر ، رئیس و پرسنل بانک ملی شهر بافت دراین برنامه علاوه بر میزبانی از گروههای مختلف معلولین با حضور در محل خانه پناهگاهی بهزیستی و آشنایی با روند خدمات رسانی این مرکز به معلولین درخصوص کمک به رفع مشکلات این مرکز و حمایت مالی از معلولین نیازمند قول مساعد دادند.
فرزندان بهزیستی بم میهمان خیرین
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، از ابتدای ماه مبارک رمضان و طرح ضیافت مهر تا به امروز ، فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده و مراکز معلولین بم میهمان نیکوکاران و خیرین بمی بوده اند.
برپایه این خبر ، درجریان این برنامه ها که در قالب طرح ضیافت مهر بهزیستی صورت گرفته است ، فرزندان مراکز چهار گانه شبه خانواده سپهر و فاطمه الزهراء و سالمندان مقیم سرای سالمندان سپهر و معلولین مقیم مرکز نگهداری بروات طی یک برنامه ریزی منظم و مشخص افطار را میهمان تعدادی از خیرین و نیکوکاران بمی بوده اند.
شایان ذکر است در جریان این دیدار و بازدید ها که در فضایی معنوی برگزار شده است خیرین و نیکوکاران علاوه بردلجویی از مددجویان ، در جریان نحوه خدمات رسانی این مراکزو بهزیستی قرار گرفتند ، و برای رفع مشکلات احتمالی قول مساعد دادند .
پیروزی تیم فوتسال اجتماع محور بهزیستی شهربابک بر تیم پرسپولیس
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان شهربابک تیم فوتسال اجتماع محور اداره بهزیستی شهربابک با نتیجه 2 بر صفر تیم فوتسال پرسپولیس این شهر را شکست داد .
تحویل گوشت گرم به مددجویان بهزیستی عنبرآباد
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، درراستای اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی که از ابتدای ماه رمضان در سراسر استان کرمان آغاز شده است ، با همکاری اداره بهزیستی و خیرین و نیکوکاران عنبر آباد مقداری گوشت گرم تحویل مددجویان نیازمند شد.