هم زمان با چهارمین روز از هفته بهزیستی 200 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی کرمان واگذار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در مراسم بهره برداری و واگذاری این واحد های مسکونی که در محل مرکز جامع توانبخشی کرمان و با حضور جمعی از مسئولین و مددجویان برگزار شد،دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی طی سخنانی گفت : این 200واحد مسکونی از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال و زیربنای کل 1200 متر مربع ساخته شده است .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت:واحد های مسکونی تحویلی بصورت ویلایی با زیربنای 60متر مربع و با هزینه 130 میلیون ریالی برای هر واحد ساخته شده اند .

وی افزود: بنا داریم تا در هفته دولت سالجاری نیز تعداد دیگر از واحد های مسکونی مددجویان بویژه واحد های مصوب سفر های استانی ریاست محترم جمهور به استان کرمان را تحویل دهیم .
دکتر عباسی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نهضت تأمین مسکن مددجویان و تشریح مراحل اجرای این طرح در استان کرمان گفت : با اجرای طرح مذکور تعداد زیادی از مددجویان فاقد مسکن تا پایان اجرای طرح نهضت تأمین مسکن بهزیستی صاحبخانه خواهند شد .
بر پایه این خبر در ادامه این مراسم کلید چهار واحد مسکونی از مجموع 200واحد آماده شده به نمایندگی از دیگر مددجویان تحویل چهار نفر از مددجویان حاضر در مراسم شد.