محمد رضا مهنی نسب و صادق رحیمی دو روشندل  کرمانی عضو تیم ملی فوتبال 5 نفره ایران به همراه هم تیمی های خود با پیروزی مقابل چین در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا به پارالمپیک ریو2016 راه یافتند.
 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ،تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان کشورمان با پیروزی مقابل کره سهمیه حضور در پارالمپیک2016 ریو را کسب کرده بود، و پس از دیدار نهایی مقابل کشور چین قهرمان دوره پیشین رقابتهای آسیایی قرار گرفت و پس از پایان یافتن وقت قانونی و وقت اضافه بازی بدون گل به پایان رسید و در نهایت ،در ضربات پنالتی با گل احمد شاه حسینی و قهرمانی نمایندگان کشورمان پرونده بازیهای آسیایی ژاپن بسته شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های ایران و چین به عنوان نمایندگان قاره آسیا در رقابت‌های فوتبال نابینایان پارالمپیک 2016 ریو حضور مي يابند.

گفتنی است محمد رضا مهنی نسب ،صادق رحیمی و  ایمان فرحبخش که از کرمان نیز به عنوان مربی در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نابینایان جمهوری اسلامی ایران را همراهی می نمود ،در میان استقبال پرشور مسئولین ادارات کل بهزیستی و ورزش و جوانان ،ورزشکاران و ورزش دوستان به کرمان بازگشتند .