گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است ،نظامی که بر پایه اسلام و احکام اسلامی بنا نهاده شده است ،نظامی مردمی و از همه مهمتر خدایی است که با پشتوانه ائمه اطهار و مردم اداره می شود.
در این سه دهه اگر چه توطئه ها و فتنه های فراوانی برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شد ،اما در این سالها شاهد دستاوردهای بزرگی در تمامی زمینه های علمی ،فناوری ،فرهنگی و سیاسی بودیم که مشت محمکی بود بر دهان آنانکه در پی براندازی جمهوری اسلامی ایران بودند.
در این مسیر پر فراز و نشیب نظام جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب، رهایی از سلطه بیگانگان و وابستگی به شرق و غرب بود که با همه تهدیدها و تحریمها نتوانستند ایران اسلامی را به زانو درآورند، بلکه اراده ی پولادین و تلاش مضاعف ایرانیان چشمان بیگانگان را از این همه استقلال کور کرد.
اینک در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی پر افتخار انقلاب اسلامی بار دیگر پرسنل اداره کل بهزیستی در سراسر استان کرمان با عزمی راسخ و پرشور تر از گذشته ،همگام با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند تا ضمن میثاق با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و پشتیبانی از ولایت فقیه نگذارند آسیبی به این ملت و مملکت برسد.
 باشد تا بار دیگر دشمنان اسلام بدانند که جمهوری اسلامی ایران ،استوار تر و محکم تر از گذشته ادامه مسیر می دهد.
اداره کل بهزیستی استان کرمان