درهفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مادران و کودکان کرمانی به یاد بیست و سه شهید فجر آفرین انقلاب آش پختند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین مراسم که به همت معاونت امور اجتماعی بهزیستی و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب برگزار شد جمعی از مادران کرمانی که کودکانشان در مهدهای کودک شهر کرمان حضور دارند به همره این کودکان و جمعی از بانوان مسئول در دستگاههای اجرایی و تعدادی از همسران مدیران کل و روسای دستگاههای دولتی استان باحضور دریکی از مهدهای کودک شهر کرمان این مراسم معنوی را اجرا کردند.

برپایه این خبر، دراین مراسم و پس از پخش سرودهای انقلابی و قرائت دیکلمه توسط کودکان در وصف شهداء انقلاب و به نمایش گذاشتن تصاویر تعدادی از شهیدان دوران مبارزه ، مادران کرمانی بصورت جداگانه به یاد این بیست و سه لاله  پرپرشده ، بیست و سه دیگ آش رشته کرمانی و دیگر انواع آشها طبخ کرده و ثواب آن را هدیه روح بلند و جاودانه ایشان کردند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان به تعدادی از بانوان و کودکان حاضر در مراسم هدایایی تحویل شد.