ضیافت مهر فرزندان کانون نونهالان صنعتی کرمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در سیزدهمین افطار ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت مهر ، تعدادی از مسئولان اجرایی استان به همراه جمعی از خیرین و نیکوکاران و مدیرکل بهزیستی کرمان با حضور در محل کانون نونهالان صنعتی شهر کرمان( قدیمی ترین مرکز آموزش و نگهداری کودکان بی سرپرست ایران )ضمن بازدید از بخشهای مختلف این کانون و بررسی مسائل و نحوه فعالیت مرکز ، از فرزندان افتخار آفرین ، موفق و ساعی کانون که طی سال گذشته حائز رتبه هایی شده بودند تجلیل کردند .

برپایه این خبر، درادامه این مراسم ، در فضایی آکنده از معنویت و صمیمیت مسئولان ، خیرین و فرزندان مقیم مرکز روزه خود را در کنار هم افطار کردند .
بررسی مشکلات مددجویان بهزیستی راور توسط مسئولان
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت مهر ، فرماندار ، شهردار و تعدادی از مسئولان محلی و خیرین شهرستان راور با حضور در منزل 20 نفر از مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی این شهرستان ضمن عبادت و دلجویی از این افراد به بررسی مسائل و مشکلات ایشان پرداختند.
برپایه این خبر : درجریان این دیدار ها ، تعداد 20 سبد کالا به ارزش هربسته500000 ریال تحویل آنان شد.
ضیافت مهر شرکت مس شهر بابک برای زنان سرپرست خانوار بهزیستی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ، با هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان شهربابک تعدادی از زنان سرپرست خانوار و معلولین تحت حمایت این اداره ، افطار را میهمان شرکت مس شهربابک بودند .
ضیافت مهر در رفسنجان
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان  امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین  اجرایی رفسنجان با حضور در محل مرکز شبه خانواده مشیز ضیافت مهر برگزار کردند.
برپایه این خبر ، درجریان این دیدار و بازدید که با هماهنگی اداره بهزیستی رفسنجان و درراستای اجرای طرح ضیافت مهر برپا شده بود حاضرین علاوه بر دلجویی از فرزندان مقیم مرکز و گفتگو با ایشان ، روزه خود را در کنار آنان و در فضایی معنوی افطار کردند