ضیافت مهر رمضان فرزندان بهزیستی کرمان در باغ گلستان
400 مددجوی کرمانی افطار چهار دهمین روز ماه رمضان را میهمان مجتمع فرهنگی و تفریحی گلستان بودند.
به گزارش روابط عمویم اداره کل بهزیستی استان کرمان ،به دنبال اجرای طرح ضیافت مهر 400 نفر از فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده شهر کرمان با حضور در باغ گلستان کرمان روزه خود را در کنار خیرین افطار کردند.
گفتنی است در این ضیافت افطاری که با حضور مسئولان بهزیستی برگزار شد علاوه بر اجرای  برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به تعدادی از فرزندان حاضر در مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

برگزاری ضیافت مهررمضان خیرین در بهزیستی شهرستان کرمان
بدنبال اجرای طرح ضیافت مهر در استان کرمان ،مراسم افطاری مددجویان شبه خانواده در بهزیستی شهرستان کرمان توسط خیرین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در مراسمی که توسط خیرین کرمانی و با حضور بیش از 500 نفر از فرزندان شبه خانواده برگزار شد فرزندان بهزیستی روزه خود را با حضور در کنار خیرین و در فضایی صمیمی که با اجرای برنامه  های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود،افطار کردند.
گفتنی است در پایان این مراسم که در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد تندیس مهر ورزی بهزیستی از سوی مدیر کل  بهزیستی استان به خیرین حاضر در مراسم اهدا شد.
برگزاری ضیافت مهر ویژه مددجویان شهرستان راور
ضیافت مهر رمضان ویژه مددجویان شهرستان راور با حضور مسئولین محلی توسط یکی از خیرین شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این مراسم که با حضور مددجویان ،رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد ،مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان راور روزه خود را در کنار هم و در جمع صمیمی افطار نمودند.
گفتنی است این مراسم به همت یکی از خیرین شهرستان راور برگزار شد.
توزیع سبد غذایی بین مددجویان شهرستان رابر
به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و در ادامه اجرای طرح ضیافت مهر رمضان سبد غذایی بین مددجویان تحت حمایت شهرستان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان به دنبال  اجرای طرح ضیافت مهر ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان رابر به همراه امام جمعه ،تعدادی از مسئولین و خیرین این شهرستان با حضور در منازل  تعدادی از مددجویان شهرستان رابر با ایشان دیدار کردند .
گفتنی است در جریان این دیدارها سبد غذایی نیز به مددجویان تحویل شد.
دیدار با مددجویان شهرستان جیرفت در ماه رمضان
در ادامه اجرای طرح ضیافت مهر رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت به همراه تعدادی از مسئولین محلی از جمله رئیس اداره آب و فاضلاب ،رئیس بانک ملت و بخشدار اسماعیلیه با تعدادی از مددجویان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این دیدار که به منظور دلجویی از مددجویان و توزیع سبد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد ،مددجویان مشکلاتشان را بازگو کردند و مقرر شد تا در اسرع وقت از سوی مسئولین محلی مشکلاتشان مورد بررسی و رسیدگی قرارگیرد.
راه اندازی انجمن معلولین شهرستان از اولویت های کاری  بهزیستی جیرفت است
در نشست بررسی مشکلات معلولین جسمی و حرکتی شهرستان جیرفت که در قالب ضیافت مهر رمضان برگزار شدراه اندازی انجمن معلولین شهرستان از اولویت های کاری بهزیستی عنوان شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در جلسه ای که با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت و جمعی از معلولین جسمی و حرکتی این شهرستان برگزار شد،مشکلات مددجویان معلول شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مقدمات قانونی راه اندازی انجمن معلولین شهرستان  جیرفت با همکاری بهزیستی ،فرمانداری و معلولین فراهم شود.
برپایی جلسه ختم قرآن مجید توسط مددجویان شهرستان رابر
به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه ختم قرآن توسط بهزیستی شهرستان رابر و با حضور مددجویان هر روزه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در این مراسم که از ابتدای ماه رمضان در محل اداره بهزیستی شهرستان رابر در حال برگزاری است ،با برپایی جشن قل هوالله در آخرین روز ماه مبارک به پایان خواهد رسید.