ضیافت مهر رمضان معلولین مهر سرای مهدی (عج)
در چهاردهمین روز از ماه رمضان ، ضیافت مهر رمضان ویژه دختران معلول مقیم مرکز مهر سرای مهدی (عج ) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در این مراسم معنوی که با حضور معاون توانبخشی و روسای ادارات حراست و بازرسی بهزیستی و جمعی از خیرین برگزار شد. پس از افطار چهاردهمین روزه ماه رمضان و پریایی جشنی ، به معلولین تحت حمایت مرکز هدایایی داده شد.

برگزاری شورای اداری شهرستان نرماشیر در بهزیستی
شورای اداری شهرستان نرماشیر به میزبانی اداره بهزیستی در محل این اداره تشکیل جلسه داد.
برپایه این خبر ، دراین جلسه شورا که  به مناسبت هفته بهزیستی و به ریاست فرماندار برگزار شد پس از ارائه گزارش عملکرد بهزیستی توسط شجاع حیدری رئیس اداره ، امام جمعه و فرماندار نرماشیر طی سخنانی از فعالیتهای موثر اداره تازه تاسیس بهزیستی در نرماشیر تقدیر کردند و در پایان جلسه هدایایی به پرسنل بهزیستی داده شد.

دیدار رئیس بهزیستی جیرفت با مددجویان ضایعه نخاعی
رئیس اداره بهزیستی به همراه رئیس دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل تعدادی از معلولین ضایعه نخاعی ضمن بررسی مشکلات ایشان هدایایی نیز به آنان تحویل دادند.
این برنامه بمناسبت هفته بهزیستی انجام شد.

برپایی ضیافت مهر رمضان ویژه مددجویان بهزیستی کوهبنان
ضیافت مهر رمضان مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان کوهبنان در چهاردهمین روز ماه رمضان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، این مراسم معنوی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، تعدادی از خیرین و جمع زیادی از مددجویان بهزیستی برگزار شد.

دیدار فرماندار کوهبنان با معلولین ضایعه نخاعی

بمناسبت هفته بهزیستی فرماندار کوهبنان به همراه رئیس اداره بهزیستی با حضور در منزل تعدادی از مددجویان ضایعه نخاعی کوهبنان ضمن گفتگوی صمیمانه با ایشان و بررسی مشکلات پیش روی آنان ، به هر کدام سبد کالای ویژه ماه رمضان اهداء کردند.

ضیافت مهر رمضان مددجویان بهزیستی در شهرستان قلعه گنج

ضیافت مهر رمضان هزار نفری مددجویان تحت حمایت بهزیستی قلعه گنج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، الیاس دستجردی رئیس بهزیستی قلعه گنج گفت : ضیافت مهر رمضان هزار نفری مددجویان تحت حمایت با حضور فرماندار ، امام جمعه ، تعدادی از مقامات اجرایی شهرستان و خیرین برگزار شد.

ضیافت مهر رمضان  فرزندان شبه خانواده بهزیستی راور

فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی شهرستان راور چهاردهمین روزه خود را با شرکت در ضیافت مهر رمضان خیرین افطار کردند.
در این برنامه معنوی که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد پس از اجرای برنامه های هنری ، به فرزندان حاضر در مراسم جوائزی اهداء شد .