مدیرکل بهزیستی استان کرمان از توزیع 4557 سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی و برگزاری ضیافت افطاری ویژه 10600 مددجو از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد و گفت : به همت خیرین ، ائمه جمعه ، برخی ادارات و نهادهای دولتی ، صاحبان صنایع و.. و براساس هماهنگی های بعمل آمده از سوی بهزیستی 4557 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی توزیع شده است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان صادق زاده ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای جلب مشارکتهای مردمی و کمک های خیرخواهانه افرادی دانست که تمایل به کمک به نیازمندان دارند ، افزود: بر اساس نگاه جدید مدیریتی حاکم بر بهزیستی و با تأکید بر حفظ عزت نفس مددجویان از ابتدای ماه مبارک رمضان اقلام و غذای گرم تهیه شده از طریق مددکاران بهزیستی درب منزل مددجویان توزیع شده است .

وی با بیان اینکه با تاکید بسیاری از خیرین تاکنون در سراسر استان ضیافت های افطاری متعددی برگزار شده است گفت : دراین ضیافت ها که با گذشت 10 روز از ماه مبارک رمضان انجام شده است 10600 نفر از مددجویان بهزیستی به همراه خانواده های خود در ضیافت های افطاری برگزار شده شرکت نموده اند.

مدیرکل بهزیستی تغییر شیوه برگزاری ضیافت های افطاری امسال در بهزیستی کرمان را فرصتی برای تکریم و احترام به افرادی دانست که علیرغم مشکلات مالی و نیازهای مادی خود حاضر به حضور در اجتماع نیستند و همواره به منظور حفظ کرامت و عزت نفس خود از بیان مشکلات و درخواست های مالی خود خوداری می کنند.
صادق زاده توزیع سبد کالا و غذای گرم در بین خانواده های نیازمند را فرصتی دیگر برای کمک به نیازمندان واقعی دانست و اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی خیرین ، نهادها ، بخش خصوصی ، صاحبان صنایع و… بهزیستی بتواند برای کمک به افراد نیازمند واقعی اقدامات مهمتری بجزء تأمین معاش و نیازهای اولیه در راستای  توانمندی افراد و استقلال آنان انجام دهد.