افطاری گروه صنایع سیمان کرمان برای معلولین
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، گروه صنایع سیمان کرمان با مشارکت در طرح ضیافت مهر بهزیستی میزبان 500 نفر از معلولین ضایعه نخاعی و ناشنوای تحت حمایت بهزیستی کرمان و خانواده ایشان بود.
برپایه این خبر ، در این برنامه سراسر معنویت و صمیمیت که با حضور معاون عمرانی استانداری ، مدیران کل بهزیستی و تامین اجتماعی و رئیس اداره امور شعب بانک تجارت و مدیرعامل انجمن معلولین ضایعه نخاعی پویای کرمان در محل تالار کارخانه سیمان برگزار شد. علاوه بر اجرای برنامه های هنری توسط معلولین ضایعه نخاعی و جسمی حرکتی ، با اهداء لوح سپاس از معلولین موفق و افتخار آفرین تحلیل شد.
ضیافت مهر در مرکز جامع توانبخشی جیرفت
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، همزمان با افطار هیجدهمین روز از ماه رمضان و اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی ، جمعی از مسئولان محلی و خیرین شهرستان جیرفت با حضور در محل مرکز جامع توانبخشی سبزواران جیرفت ( محل نگهداری معلولین ذهنی ) علاوه بر بازدید از مرکز و دلجویی از معلولین مقیم آن ، روزه خود را درجمع معلولین تحت حمایت اداره بهزیستی جیرفت ، افطار کردند.
ضیافت مهر در بهزیستی شهرستان کهنوج
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی ، 700 نفر از مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان کهنوج افطار را میهمان جمعی از خیرین و نیکوکاران کهنوجی بودند .
برپایه این خبر ، دراین مراسم معنوی که در محل اداره بهزیستی کهنوج و همزمان با شب قدر برگزار شد پس از مراسم افطار ، مراسم عزاداری خاص این شب نیز انجام شد.
دیدار فرماندار کوهبنان با معلولین
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی ، متقی فرماندار ، به همراه رئیس اداره بهزیستی کوهبنان با جمعی از معلولین تحت حمایت بهزیستی شهرستان دیدار کرد.
برپایه این خبر ، درجریان این دیدار پس از بحث و بررسی مسائل و مشکلات معلولین مقرر شد تا با انتخاب مشاور امور معلولین از سوی فرماندار مسائل و مشکلات معلولین بصورت ویژه پیگیری شود.