اداره کل بهزیستی استان کرمان در بحث ایجاد اشتغال جزء5 دستگاه اجرایی برتر در استان کرمان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان مطلب فوق گفت : در جلسه کارگروه اشتغال که به ریاست استاندار کرمان و با حضور فرماندارن شهرستانهای استان و مدیران کل ادارات و سازمان های دولتی برگزار شد، بر اساس گزارشی که از سوی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی به اعضاء ارایه شد ،اداره کل بهزیستی استان کرمان جزو 5 دستگاه اجرایی برتر در خصوص ایجاد اشتغال در استان کرمان معرفی شد.

وی افزود : بر اساس تعهد ایجاد شده مقرر شده بود تا پایان سال، 603 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد غیر مددجوی واجد شرایط با همکاری بهزیستی مشغول بکار شوند، که این رقم تاکنون به بیش از 1000 نفر رسیده است.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان اظهار داشت : بر اساس  پیش بینی های صورت گرفته در تلاش هستیم که بیش از دو برابر تعهد ایجاد شده  را عملی نماییم.
دکتر عباسی بکار گیری نیروهای جوان،متخصص و واجد شرایط رادر مراکز غیر دولتی وابسته به بهزیستی از قبیل مهد های کودک ،مراکز نگهدار ی معلولین ، مراکز ترک اعتیاد ،اعطای تسهیلات بانکی به مددجویان  ،استخدام 3 درصد معلولین در ادارات و نهاد های دولتی،پرداخت سرمایه کار ،راه اندازی گروههای همیار و ساماندهی زنان سرپرست خانوار  در این گروهها و … را از جمله مواردی عنوان کرد که افراد در آنجا مشغول بکار شده اند.