88نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ادارات بهزیستی شهرستانهای جیرفت ،عنبرآباد ،رودبار ،قلعه گنج ،کهنوج ، منوجان ،بم ،ریگان و فهرج در قالب کاروان «عاشقان حرم رضوی» عصر روز جمعه عازم مشهد مقدس شدند .
به گزار ش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،دکتر رضا عباسی مدیر کل بهزیستی در مراسم بدرقه این کاروان که در محل نمازخانه ستاد مرکزی بهزیستی برگزار شد ،گفت : پرداختن به امور فرهنگی و مذهبی مددجویان تحت حمایت ، همواره مورد توجه جدی بوده و با آگاهی و باور عمیق به نقش پررنگ و تأثیر گذار «زیارت» در تسکین آلام روحی و جسمی افراد و کاهش میزان اثر گذاری ناملایمات زندگی بر افراد بواسطه انجام زیارت اماکن متبرکه بویژه ائمه اطهار (ع) و خواسته قلبی و همیشگی هر فرد مسلمان بر  زیارت حرم مطهر ائمه معصوم (ع)،همواره از هر فرصتی جهت  بهره مندی مددجویان تحت حمایت بهزیستی در استان کرمان برای زیارت مرقد مطهر و بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در مشهد مقدس و زیارت کربلای معلی استفاده نمو ده ایم .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان افزود : طی سال جاری کاروانهای متعددی از گروههای مختلف مددجویان را به مشهد مقدس ،کربلای معلی و شهر مقدس قم اعزام کرده ایم .
دکتر عباسی گفت : در زمان اعزام این گروهها همواره سعی شده است افرادی در اولویت اعزام قرار گیرند که تاکنون کمتر و یا هرگز به این سفر های زیارتی اعزام نشده اند .
وی خاطرنشان کرد : هزینه های اعزام این کاروانها از محلهای مختلف از جمله اعتبارت سازمان ،اعتبارات فرهنگی دورسوم سفر ریاست محترم  جمهور به کرمان  و یا کمکهای خیرین و نیکوکاران، فرصتهای ایجاد شده از سوی ستاد سازمان بهزیستی کشور ،تعامل و رایزنی با بخشهای خصوصی و خیریه ای در مشهد مقدس جهت پذیرش مددجویان و… تأمین شده است.
شایان ذکر است کاروان  88  نفره زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی کرمان به مدت 6 روز در مشهد مقدس خواهند بود و علاوه بر زیارت بارگاه مطهر و ملکوتی امام رضا (ع) از برنامه های فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده دیگری نیز استفاده خواهند کرد.