نهم دی ماه بعنوان نماد بصیرت و دشمن شناسی وولایت مداری مردم مسلمان ایران برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی بلکه جهان ثبت خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی با بیان این مطلب در جلسه شورای فرهنگی بهزیستی افزود : حرکت خود جوش مردم انقلابی ایران در روز 9 دی آنچنان تأثیر گزار و عمیق و بموقع بود که بعنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت مطرح شد. مدیرکل بهزیستی کرمان گفت : عاشورای 88 گورستان خود فتنه گرانی شد که به خیال باطل آمده بودند ، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایران عزیز را که ثمره خون شهداء ، نفس گرم  امام راحل (ره ) و سکان داری رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری شیر زنان و مردان ایران بود ، تغییر دهند.
دکتر عباسی افزود : حرکت خود جوش و انقلابی مردم در روز 9 دی نشان داد که به بلوغ اجتماعی و سیاسی رسید ه ایم و نتیجه این بلوغ ، ایجاد شاخصی برای مرز بندی میان حق و باطل شد.
وی تاکید کرد : آنان که خیال می کردند می توانند با طراحی و اجرای این فتنه ، میان نظام ، رهبری و مردم جدائی بیندازند ، دیدند و فهمیدند که این نظام ، نظام خود مردم و ایجاد شده توسط همین مردم است و این مردم انقلابی و ولایی ، درراه پاسداری از آرمانهای نظام و انقلابشان و تبعیت از رهبرشان ذره ای کوتاه نمی آیند و جواب هر فتنه ای را اینچنین مانند روز 9 دی محکم و دندان شکن خواهند داد.
دکتر عباسی در ادامه با تاکید بر ویژگیهای این روز مهم خطاب به اعضاء شورای فرهنگی بهزیستی گفت : تمام تلاش و همت خود را در کنار انجام دیگر وظایف محوله براین قرار دهید تا جامعه هدف بهزیستی بویژه کودکان ، نوجوانان و جوانان تحت حمایت و سرپرستی بهزیستی با ابعاد این رخداد بزرگ آشنا شوند.
مدیرکل بهزیستی خاطر نشان کرد : بگونه ای برنامه ریزی کنید تا پرسنل و جامعه هدف بهزیستی بویژه کودکان و جوانان مقیم مراکز شبه خانواده در سراسر استان کرمان حضور فعال و پرشور در برنامه های ویژه این روز داشته باشند.