اولین نشست عقیدتی ویژه پرسنل ستاد مرکزی و بهزیستی شهرستان کرمان با حضور پرسنل  بهزیستی ، با سخنرانی حجت الاسلام ایمانی تبار نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی  با موضوع « خانواده و تربیت اسلامی» برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در این نشست حجت الاسلام ایمانی تبار با اشاره به احادیث و روایاتی از قرآن کریم و ائمه اطهار به جایگاه ویژه خانواده در اسلام پرداخت و گفت :در اسلام هیچ بنیانی محبوب تر از بنیان خانواده نیست و امروزه بحران های خانوادگی از اساسی ترین معضلات اجتماعی محسوب می شوند . وی با بیان اینکه ایجاد احساس مسئولیت در بین اعضا خانواده در استحکام بنیان خانواده بسیار تأثیر گذار می باشد،افزود : احادیثی از ائمه اطهار وجود دارد که علاوه بر احساس مسئولیت ، به محبت کردن و توجه افراد خانواده به یکدیگر توصیه شده است .
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی در ادامه افزود : باید همواره متوجه این موضوع باشیم که افراط و تفریط در محبت به فرزندان و اعضا خانواده ،بنیان خانواده ها را دچار مشکل می کند .
وی شخصیت دادن به دیگران را عاملی برای جلوگیری از آفت پذیری خانواده ها برشمرد و گفت: اگر می خواهید کسی گناهکار و آلوده به گناه نشود به او شخصیت دهید .
وی افزود : برای داشتن خانواده ای مستحکم باید در زندگی روابط سالمی داشته باشیم .
ایمانی تبار در ادامه با شاره به فعالیت سخت و سنگینی که بر عهده پرسنل بهزیستی نهاده شده است ،اظهار داشت :باید در سال 1390 که ازسوی مقام معظم رهبری  تحت عنوان جهاد اقتصادی نامگذاری شده است ،همت خود را برای پیشبرد اهداف و کمک به محرومین قرار دهیم .
نماینده و لی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خطاب به پرسنل بهزیستی گفت: توانمند سازی مددجویان و به استقلال رساندن آنان یکی از فعالیتهای موثر شما در سال جهاد اقتصادی است که انشاء ا… با برنامه ریزی صورت گرفته در این خصوص موفق خواهید بود.
گفتنی است در ابتدای این نشست محمود حدادیان معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره  کل بهزیستی کرمان با توجه به فعالیتهای بهزیستی در راستای خدمت رسانی به محرومین به بیان فرازهایی  از نهج البلاغه پرداخت و گفت : آنچه پرسنل بهزیستی بر ای خدمت به محرومین انجام می دهند در قبال مزایای مالی دریافتی بسیار ناچیز است .
وی با اشاره به اینکه تمامی پرسنل این سازمان با جدیت و پشتکار برای رفاه حال محرومین و نیازمندان تلاش می کنند، افزود : همانگونه که حضرت علی (ع) به مالک اشتر برای یاری به محرومین توصیه نموده بود ،سعی ما در بهزیستی بر این است تا قدمی هر چند اندک در راستای کمک به نیازمندان برداشته شود.  
وی افزود : فعالیت در این اداره کل اجر اخروی را به دنبال دارد.