در هفتمین روز ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار کرمان بهره برداری از 928 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی کرمان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان کرمان، مهندس اسماعیل نجار استاندار و دکتر رضا عباسی مدیرکل بهزیستی کرمان در هفتمین روز دهه فجر با سفر به شهرستان شهربابک 928 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان کرمان را به صورت همزمان افتتاح کردند.

برپایه این خبر دکتر عباسی در مراسم بهره  برداری از این تعداد منازل مددجویی گفت: کل زیر بنا این واحدها 55716 متر مربع می باشد که 541 واحد به صورت آپارتمانی و 371 واحد به صورت ویلایی آماده شده است . مدیر کل بهریستی کرمان خاطر نشان کرد: مبلغ 175610000000 ریال جهت آماده سازی این 928 واحد هزینه شده است.
وی افزود : این اعتبار از محل منابع سازمانی، تسهیلات مسکن مهر ، طرح نهضت تامین مسکن مددجویان ، خیرین و مشارکت خود مددجو تامین شده است .
دکتر عباسی درخصوص مددجویان بهره بردار از این منازل مسکونی گفت: تعداد 557 واحد به معلولین و 371 واحد به مددجویان اجتماعی تحت پوشش واگذار شده است .
شایان ذکر است کلید 5 واحد از این 928 واحد به صورت نمادین توسط استاندار کرمان تحویل مددجویان شهربابک شد و از سوی ایشان هدایایی نیز به این افراد اهدا شد.